• Pinkgrape

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Nu har jag lite bättre bilder på min väldigt fina klänning, men som är för liten och som min syster ville ha.

Det är min syster på bilderna och nu när hon prövat den ordentligt, så sitter den inte riktigt som den ska. Hon vill inte chansa, så klänningen säljs nu.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Humlan66 skrev 2011-06-14 20:11:33 följande:
    Men pinkgrape den kläningen är ju jättefin =).Synd att du inte kan ha den
    Jag vet! Det känns ju rent... piss, faktiskt. Den är jättefin och jag önskar att jag skulle hinna banta så pass, men det går inte. Nåja, förhoppningsvis köper någon den och blir glad :)
  • Pinkgrape
    Knopan skrev 2011-06-14 20:46:00 följande:
    Pinkgrape - Klänningen är jättefin!! Vad är det för storlek på den?
    Tack, ja den är ju det :) Det är storlek 40 på den.
  • Pinkgrape
    Annooo skrev 2011-06-14 22:14:05 följande:
    pinkgrape.
    Får man fråga varför den inte passade? var verkligen en jätte fin klänning! :)
    Den är för liten. Jag hade beställt den i storlek 40 med snörning och den kom utan snörning och då visade det sig att den var för liten helt enkelt. Dragkedjan går inte ihop där bak. Jättesynd verkligen.
  • Pinkgrape
    Annooo skrev 2011-06-14 23:05:34 följande:
    ååh.. :( Men vart beställde du ifrån? fick du något för att dom gjort fel?
    Beställde av en säljare på www.dhgate.com och de erbjöd sig att skicka en ny klänning, som var rätt då såklart, men den skulle inte hinna fram i tid. Jag valde då att behålla klänningen och sedan fick jag en kupong på dhgate av säljaren, så jag använde den när jag beställde en ny klänning :)
  • Pinkgrape
    Callie skrev 2011-06-15 03:52:48 följande:
    Pinkgrape: Vad fin klänningen var! Så synd att den var för liten för dig. Och riktigt trist att klänningen kom utan snörning. Hoppas nu att den nya klänningen sitter som smäck Solig. När gifter du dig?
    Tack, ja det hoppas jag med, annars känns det rätt kört tyvärr. Gifter mig 13 augusti och den nya klänningen borde komma kring första veckan i juli, så håller tummarna :)
  • Pinkgrape
    Minuz skrev 2011-06-15 08:55:20 följande:
    Nu har jag beställt gubbens kläder.
    Han valde svart byxor, svart frockcoat. Skulle haft mörklila kravatt och väst men de hade bara guld. Så det fick det bli, annars kan jag ju beställa väst och kravatt senare. Men vi ska ju ha lila, guld och ivory som basfärger så det kanske blir bra iaf......
    Så den blir exakt som på bilden........ Men vill nog ha in något lila eftersom jag ska ha ett lila sash.

Såg ju jättefint ut :) Snyggt med guld också. Kanske kan du hitta en lila kravatt bara som han kan ha till? :) Det skulle vara snyggt :D
  • Pinkgrape
    2011

2 juli:
    Darling Daisy
    Sommarbrud

30 juli:
    Sandis1977

6 augusti: 
    humlan66

13 augusti: 
    Skumboll
    Pinkgrape

3 september:
    krazzzy
  • Pinkgrape

Var tvungen att smyga tillbaka ett par sidor hihi

Tigerlilly
    - Jättefina bilder och grattis! :)

Sommarbrud - Wow, vad fin klänning :)

• Pinkgrape
    Darling Daisy skrev 2011-06-15 15:24:56 följande:
    Humlan:
    Tack för länken i förmiddags!
    Hur snabba är mytuxedo på att leverera då?
    Jag tycker de var riktigt snabba faktiskt. För oss tog det ca 1,5 vecka från beställning till att grejerna kom :)
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!