1700tal skrev 2011-04-15 21:11:09 följande:
Nuuuu börjar du hänga med i astrologisvängarna...
Japp, det är därför du älskar struktur och listor (du kan bilda klubb med stenbocken skumboll, hon slår dig med hästlängder), därför du bara har en klänning och en ring...
Och det är därför vi fiskar i denna tråd har beställt 5 klänningar var, frossar i diamanter vi inte riktigt har råd med, drömmer oss bort över sagobröllop på slott (sommarbrud är oxå fisk) och ändrar oss över precis ALLA detaljer vi redan "bestämt" oss för!
Och japp, det är typiskt kräftigt att säga inget, inget, inget. Och så allt på en gång! Och envishet över småsaker som deras sambos (vi) inte fattar alls... Som min sambo (som tillåter mig att beställa huuuur många klänningar som helst) helt plötsligt slåt bakut när jag nämnde att skaffa en ny förlovningsring. Nehä, det gick INTE! För löftet låg i ringen. Och sen var det inte mer med det!
Tycker visserligen jag oxå (är ju rätt sentimental själv) men blev rätt snopen över hans benhårda åsikt på denna punkt.
HAHA "sommarbrud är också fisk" Tybärr stämmer det ju så bra in på mig alla punkter :/