lunah skrev 2011-04-20 13:38:47 följande:
Idag har jag testat Lillyklännningen som jag fick hem härom dagen! Det är en galet fin klänning som verkligen känns lyxig och fin! Men den är alldeles för stor för mig, så den får åka tillbaka...
Det är snörning i ryggen, men även när den är helt åtdragen sitter den löst och stort speciellt över ryggen - jag har ju som sagt inga tuttar att fylla ut med där fram! Men den är så fiiiiin att man bara vill ha den på hela tiden!
Har inte sytt in min Landyklänning ännu, men den är i alla fall lite lättare att sy in till att passa perfekt då det är mindre som behöver justeras på den.. Det är så olika stilar på klänningarna och jag gillar ju dem båda på olika sätt!
Blev det någon Lilly för dig förresten Sommarbrud?
Hämtade även ett paket på posten med skor, så det ska testas här med snart - så får vi väll se om någonting tänker passa idag!
Ja jag beställde den, men jag tog en storlek större än vad jag brukar !! Ahh kanske inte så smart Men jag hoppas den e bra:/
Men vad kul att den var fin i tyget åh nu längtar jag den skickades från danmark i måndags så borde komma idag eller imorgon :)