Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Min gubbe börjar sin semester idag han också. När jag frågade vad vi skulle göra nästa vecka fick jag till svar "jag måste jobba lite....". Hahahaha.
Gud vad ni skriver! Nu har jag iaf läste ifatt
Duktiga ni är med träningen! Nu när jag äntligen har semester skall jag lägga i en extra växel och komplettera löpningen med lite mag och armövningar. Vill sååå gärna ha snygga armar till bröllopet!
Vad tycks ?
Sen har jag gjort en provbukett med som jag kan visa bild på, men jag ska ha lite andra färger i den riktiga buketten hade jag tänkt. Dom rosa ser röda ut på bilden nästan och sen ska det vara lite mera grönt i
Nu har vi planerat vidare lite, känns roligt när det går framåt
Vi har bokat ytterligare ett rum på heagård där vi skall vigas. Tänkte första att vi skulle stå i ett höra av lokalen med gästerna ståendes runt oss men bestämde sedan att det skulle känns mer högtidligt och stämningsfullt att dra ut på det lite med solosång mm. Och då behöver gästerna sitta och då behöver det pyntas och då behövs ett extra rum. Det kommer kosta 2000kr extra men det är det värt.
Sedan har vi frågat en vän om han ville vara "webbansvarig" vilket han gick med på Han skall hjälpa oss göra en hemsida med info och önskelista, istället för inlaga i inbjudan. Där skall man också kunna önska sig låtar till dansen via spotify. Vi är inte lika flinka med datorn som han så tur att vi får hjälp. Är här fler som skall ha /har en hemsida?
Hejsan allihopa! Nu är jag tillbaka efter en överrasknings långhelg i tyskland och köpenhamn som min mb2 planerat. Det utvecklades till den turne då vi bestämde oss för att hälsa på och bo över hos vänner "på vägen" hem. Åkte i torsdags morse och är inte hemma förrens nu, och då är tyskland, köpenhamn, lund och göteborg avklarat haha
Har shoppat en hel del, och hittade ett halsband som jag tänker ha på bröllopet. Det var nedsatt från 675 till 100 kr, så jag köpte två Ett med ett hänge med vita pärlor, och ett med gröna om jag ändrar mig och vill ha lite färg.
Roligt att höra om era planer och klänningar!
Bruden : Håller tummarna för dig! Om den finns i england borde den ju kunna komma i veckan om de bara får fart!