Lommila1 skrev 2012-03-12 18:45:24 följande:
trist, men inget man kan ngt åt...Man vet ju då iaf att man själv är i låg prioritet hos dessa så då kan man ju fundera om man egentligen vill ha dem med!?
Men att gifta sig själv i Las Vegas tyckte jag dock var en helt ok ursäkt;)
Jo precis!
Men inte om det är blivandes morbror som bokade Vegas biljetten förra veckan och vetat om detta sen i okt. De kunde ju faktiskt tagit en annan dag tycker jag.
pulmonate skrev 2012-03-12 19:23:47 följande:
1. Är Göteborgsvarvet exakt samma dag då, eller möjligtvis dagen efter bröllopet?
2. Varför ska dom flytta just den dagen. Det hade dom kunnat planera ju, speciellt om de vetat om det.
3. Ja detta är väl godkänt
4. Hon hade ju kunnat komma. Värsta scenariot så hade hon ju fått åka in för att föda
Men hon kanske inte mår bra, och inte vill dra ner på stämmningen?
Sen behövde dom väl inte vänta till allra sista OSA dagen (eller dem som inte hört av sig alls). Du får pusha på kompisen som syr din klänning! Det blir nog bra ska du se! :)
Vet faktiskt inte när GBG varvet är, men tycker att man väl kunde springa alla andra år men inte när ens vän gifter sig.
Och ang. Vegas, njäe inte ens morbror som vetat om det i många många månader och som JAG fick ringa till om att det var sista o.s.a idag som då säger att vi bokade biljett förrra veckan osv...
och hon ska föda...tja du, de kan la packa BB väskan, vara nyktra, vara med så länge de orkar...jajaj.