Smuppra skrev 2011-04-15 17:44:17 följande:
Hm, det var ju lite problematiskt förstås... Vår stationära är också gigantiskt. största chassi jag har sett! Men det är såå snyggt (på riktigt) och får plats med MBs alla hårddiskar och grejer. Mycket viktigt
Ja, då har du väl inget val då. Du får skynda dig in på en elektronisk butik, köpa en bärbar dator, lämna den åter på måndag och säga att den inte motsvarade dina förväntningar. Nöden har ingen lag!
(Bara för att klargöra, jag gör sådana "hyss" själv. Men jag har känt folk som gör!).
Jag känner en.... mmmmm den har man ju hört förut
Sommarbrud skrev 2011-04-15 17:45:34 följande:
Mamma ringde just hon skulle parkera inne i stan och då var det en man som viftade mer armarna när hon skulle parkera i garaget och hon vevade ner rutan o sa att hon inte behövde ngn hjälp. Men han sa att hon hade kört över hans fot.. Men vi har hört att vissa har blivit lurade och sen blivit bestulna på plånboken när de går ur bilen så mamma sa att han kunde sluta luras o steg ur bilen. DÅ tog han tag i henne o sa att hon måste flytta bilen men hon bara gick.. Läskigt men så fick hon dåligt samvete o tänkte att hon kanske hade kört över foten men nu kom han tydligen gåendes med friska fötter. Hon är nu liiite orolig om hennes bil är helt sönder repad i garaget... Galet va??
O fyy vad obehagligt usch jag tycker också detär obehagligt att man kan få fram så mycket information av ettt registreringsnummer.
Jag förstår att hon är orolig, jag hade varit skit rädd.
det händer så himla mycket konstiga saker nu för tiden och massa olika sätt att lura människor på.
Att de tar ens saker är väl en sak, men spåren det sätter i människan...........