1700tal skrev 2011-05-24 10:23:22 följande:
Nu har säkert nån redan svarat dig, har inte hunnit läsa klart alla sidor och om jag gör det först så hittat jag inte tillbaka till det jag skulle svara på!
Men nej, de tar ingen extra avgift. Däremot, om du gör så omfattande ändringar att de anser det säkrast att göra en testklänning först så förlängs tillverkningstiden till den leveranstid som är för custom made dress (inte att beblanda med custum size). Ändra på släplängd brukar inte vara nåt problem men att ändra kjolen så pass mkt, då är det bäst du frågar dem om leveranstiden för säkerhets skull. Men kan tänka mig att det snarare är mer komplicerat och tidskrävande att lägga till draperingar och fluff än tvärtom.
Kom just på oxå att jag glömde säga att jag älskar den klänningen! En av mina favvisar och jag gillar den precis som den är med det uppdelade draperade och det släta..
Ah, de ta du som gav mig bilderna väl? Känns som att du ska ha samma, lr funderade på det iaf ett tag? :)
Jo, jag tycker den är super fin, min blivande fick kolla på 8 klänningr och sa DEN direkt så han blir nog glad sen :)
Jag tror att det blir som så att jag ska ha allt fluff och allt precis som den är utom själva kanten där nere vis släpet. Tycker den är perfekt som den är annars.
Sen får BH lösa sig m. den låga ryggen, det ordnar sig :)