Italia08 skrev 2011-12-15 11:33:05 följande:
Styrka: Vad roligt att höra att du blev så nöjd med din klänning!
Själv har jag precis betalat min. Aaaaaaahhhhhh!
Milly-Lily säger att den ska vara klar i mitten av januari, men jag räknar med att det tar längre tid. Får la se.
Någon som har tips på ngn hobby eller annan sysselsättning som tar tankarna från klänningen ett tag? Känns som att det kan behövas ...
Riktigt häftiga klänningar!
Tipsar om att göra egna inbjudningskort. Jäkla tid det tog, kan jag meddela!
Köpa tapet, klippa tapet, pressa tapet, vika tapet, köpa pärlemorpapper, printa pärlemopapper, klippa pärlemopapper, limma pärlemopapper på tapet, pressa korten. Klippa sidenband, limma sidenband, pressa korten. Köpa kuvert, skriva kuvert. Skriva namn i inbjudningarna, lägga i kuvert.
Ta-daaa! Gjort på ett kick!
*inte*
Det blev inte billigare än att beställa heller, ungefär samma pris, men det blev å andra sidan precis som vi ville ha det. Vi hittade ingen design som vi kände var rätt när vi kollade vistaprint etc.
Annars planera bordsplacering, låtlistor och bordsdekorationer? Jaga vigselförättare?
Om inte det räcker så bör väl vanliga julplanerandet ta upp en del tid?
pulmonate skrev 2011-12-14 14:28:36 följande:
Den är skitsnygg!! Vad glad jag blir för din skull!! Den passar perfekt och ser väldigt finsydd ut! :)
Junibrud12 skrev 2011-12-14 11:23:46 följande:
Med den där klänningen är du ju lätt snyggast i stan!
Pluppe skrev 2011-12-13 22:21:37 följande:
Jätte fin klänning!!!
Solrosen1982 skrev 2011-12-13 21:31:32 följande:
Det är ju en modell som kommer att vara jättefin på med mer former än vad modellen har
Ska bli spännande att se den sen!
Styrka skrev 2011-12-13 20:43:57 följande:
Här kommer bilderna:
Och här är orginalbilden jag skickade in:
Nu är min klänning lite tilltufsad och skrynklig efter frakten, men tycker ändå den blev precis så som jag hade önskat mig! Sen att man inte ser ut som modellen, nåja. Jag är inte snyggast i stan, men jag är fan inte fulast heller!
Va cool klänning du har! Jättefin!
och den ser väldigt välsydd ut, de har ju lyckas väldigt bra med att få den som du önskat.
Imke1977 skrev 2011-12-13 20:46:48 följande:
Den såg verkligen superfin ut!
Va härligt att du är nöjd
Supertack för alla komplimanger och gratulationer! Känns helt galet bra att den hänger här hemma i garderoben, jag blir alldeles varm och pirrig bara jag tänker på den, och går i bland och tittar och bara njuter och längtar tills den stora dagen.
Vill verkligen rekommendera My Love Bridal! De skriver lite knapphändigt, men jävlar vilken bra service jag fick! Riktigt bra kvalitet dessutom! Jag skrev ett långt tackmail till dem när jag fått klänningen och sa att den eller de som sytt klänningen och gjort symönstret förtjänar en löneförhöjning, och att jag rekommenderar dem till alla som vill lyssna!