• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Hej hej brudar

Här vaknar man upp med 38 i feber och matt ..suck
    Jag som inte har tid att vara sjuk nu.M2b kommer ju med tåget  i eftermiddag och är här några dagar med mig
    och då blir det ju bröllopsplanering till 100%.Bäst att passa på.
    Vi pratar ju visseligen i telefonen så gott som varje dag men det är inte likandant såklart

Och bara för jag gick ut den där pyttelilla stunden och missade DHL budet igår så får jag vänta tills på fredag med att få paketet. Det åkte ju tillbaka till flygplatsen .Kunde dom inte ha lämnat det Hos dom lokala Dhl här i stan.Jobbig väntan
    Dessutom är ju M2b HÄR och då komer han ju att se klänningen med , jag som tänkt att han inte skulle se den men jag kan ju inte hålla mig från att slita upp paketet haha

• Humlan66
    Smileycat skrev 2011-06-01 22:42:26 följande:
    NI som beställt från milanoo.com hur mkt har ni fått betala i moms o tull OM ni fått betala (vet att det beror på priset på klänningen) men har de skrivit ner värdet på paketet kanske (jag frågade efter det)..?
    Hitls har inte vi fått betala någon skatt eller tull .Dom skriver ner värdet

Gubbens kostym har jag sett nu och OJ sån bra kvalite och välsydd .sen blev den lite kort men men
  • Humlan66

DD jag har köpt 2 slöjor genom säljaren  free.angel  ( kompisen skulle ha en med )
    så denna kan jag rek, men det tar lite tid ca 14 dagar att få den..

Men jag är ju såå smart jag , jag köpte en slöja för lääänge sen och lag undan den hemma och nu hittar jag inte på den igen det är som bortblåst

Idag kommer klänningen ÄNTLIGEN .. trior ni jag är nå nervööööös d¨å .. haha

Vi ska snrt åka till festlokalen och mäta lite och checka av lite igen.Kul
    sen ska vi åka till cervera och kompltera önskelistan
    Och ute skiner solen och det är en strååålande fredag

• Humlan66

Miceme din klänning är JÄTTEVACKER .Precis sån där spets ville jag ha på min , men det kom ingen.Inte heller va den sytt med halterneck som dom lovade
    Och va värre är det är BLODFLÄCKAR på klänningen .stora med. Ska skriva och klaga till milanno och visst måste man få kompensation för det här ??

MEN.. jag antar att ni vill se bilder so here it comes ladies

Sen dom hemska blodfläckarna   ( hur får man bort dom ? Gå det ? )

• Humlan66

Åhh miceme är det din dag IMOGON .. ojoj girl

LYCKA TILL och hoppas dagen blir preciis som du drömt om

Önska jag kunde vara där och titta på dig .. tösabiten . men vi älskar ju att dela med oss av bilder i den här tråden så "hint hint"

• Humlan66

Själv så har jag chattat med milanno om blodfläckarna på klänningen och vad oförskämd hon va i chatten då. Jag sa att jag hade fått klänningen men va missnöjd och då svarade hon bara " thanks for your support" och tystnande . men jag väntade tills hon började prata med mig igen och berättade omk fläckarna. Då sa hon att jag ska mejla in bilder , vilket jag direkt gjorde.
    Jag passade på att fråga vart i h-vete mina skor är och dom va såkalrt fortfarade inte klara så nu bad jag om mina pengar tillbaka

Jag ska få svar om klänningen inom 48 tim har dem lovat. jag provade ju klänningen med och dels är den för kort och dels har dem inte gjort det dom lovat. men den är välsydd iaf och kvaliten känsn bra. Massa bling bling på livet

Här är en dålig bild på mig med klänningen på mig, men tyvärr syns inte "blinget". har bara den insydda underkjolen på denna bilden och med den boleron jag köpte

Här är orginalet

ganska likt skulle jag vilja säga, förutom att jag inte har hennes getingmidja dårå

• Humlan66

Zvartalijan- Ja jag hoppas ju in i det sista iaf att dem ska svara mig. Det lär dom ju fatta att man inte accepterar en klänning som dom drällt blod på, vilka bra omdömen för dem ger det lixom ??
    Får väl hoppas att dom inte är helt dumma i huvudet. Jag bad ju om 3 meter spets att skicka mig så jag kan sy på det själv nere i kanten på klänningen eftersom det blev för kort ( med skor på )
    Men det lär jag heller inte få antar jag. Ja jag ger mig iaf, kan vara en envis jävel jag

Det är nått med klänningen som jag gör att jag inte utbrister WOW , vet inte riktigt vad det är men jag TROR det är spetsen. Jag är ju en succer för spetskläänningar.Tycker dock inte att jag gör mig råd att köpa fler klänningar .
    Gifter mig gör jag den 6/8 så lite tid finns ju kvar, men det är ju så mkt annat man ska göra med så.

Jag har iaf köpt en deal på groupon med att göra snygga gelenaglar för 299 kr istället för nästan 800 kr, DET va en bra deal tycker jag
    Brudskorna kom, jättesnygga MEN för små :( så jag får sälja dom och köpa nya. Så är det någon som söker skor i stl 38 ½ i ivory med klack så hojta till

Godnatt flickor

• Humlan66
    Miceme skrev 2011-06-03 15:51:21 följande:

Denna klänningen blir det, nu ska den bara strykas! (Observera INTE mitt feta hår)
    Är det någon vet något ställe jag kan köpa BARA spetsen som Miceme har över sidentyget på denna klänning ?
    Tänkte att om jag får tag på det så syr jag fast det själv, problemer är ju att hitta spetsen ..
    Anyone plz ?? .. Börjar känna mig desperat här att få ihop drömklänningen
    Här hemma är ju sånt snordyrt i tygbutikerna tyvärr

Vad heter det egentligen ??  bara Lace eller ??
  • Humlan66

Hej hej

Hörrni tjejer , jag har kommit på hur jag kan göra "Flinar ", jag kan ta min mantilla slöja jag köpte billigt från ebay för den har den där spetskanten jag är ute efter och sy på, men då måste jag köpa några sånna slöjor till. Men det blir iaf billigare än att köpa en massa metervara .. smart va ?
    Jag tog den delen utan spets och veckade lite från midjan och det vart perfekt..
    Nu fick jag upp hoppet igen

Visst ÄR klänningen viktig tjejer ?

• Humlan66
    Miceme skrev 2011-06-05 22:01:20 följande:

Åtgärdat!

Tack sommarbrud, jag har vinkat åt dig idag från ett iskallt vättern! HAHA

GRATTIS GRATTIS MICEME.. Åhh va du va vacker och va ni båda strålade =)

Verkar som du hade en toppendag precis som det ska vara.Glad för din skull
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!