• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Godmorgon brudar. Nu är det dags att köra m2b till tåget igen . nu dröjer det 14 dagar innan vi ses igen då,fast nu har vi fått några ( men hektiska ) dagar ihop iaf

• Humlan66

I helgen så hade vi smakprover för tårtan, en massa små boxar med mousse

Och det vart inte alls som vi hade tänkt oss . Helt otippat så vann mango och melon

haha..är det 3 smaker så ska vi ha hallon med

Men självklart så har inte sopiga milanno svarat på mitt klagomåls mail "morr".hur kan dom tro att man bara ska acceptera blodfläckar på en klänning?? Men jag ska ge mig på dom igen så det så

Ja ja. jag ska iaf ta och bege mig till Juveleraren idag och snacka ringar för nu har jag fått hem alla ringar och letat fram lite annant guld jag kan smälta ner. Hoppas nu att det funkar som jag tänkt

• Humlan66
    helsingebrud skrev 2011-06-07 10:08:34 följande:
    humlan66
    vilka ska fixa tårtan åt er?
    Letar efter tårtleverantör och i mina trakter finns det inte många!!
    Ja först hade jag tänkt att fixa den själv för jag köpte hem sugarpaste och allt man skulle ha. men nu inser jag att tiden inte kommer att räcka till så när jag såg att Citygross hade bra priser ska vi beställa från dem .Dock ska vi ha som ett vattenfall av rosor på tårtan så dem ska jag försöka göra själv.

Har ni ett citygross hos er så hör där.
  • Humlan66
    Miceme skrev 2011-06-07 12:07:00 följande:

Vad gott det ser ut!!

Har du mailat till dem direkt på deras mail eller har du gått via view orders och klickat på dispute? Jag gjorde en dispute och har fått svar inom ett dygn alla gånger

Nu jeeeevlar har fröken här gjort en dispute - nä TVÅ
    En på klänningen med fläckarna och en på dom där jädra skorna som aldrig kom
    Få se nu då om det hjälper.Det hoppas jag VERKLIGEN

Jag va till guldsmederna här i stan och visade upp mina ringar , men nope såklart ska det inte gå att göra som jag vill .Det skulle likt förbannat kostar några tusen.Så nu vete tusan hur jag ska göra hm hm

Phuuu .. varmt idag
  • Humlan66
    Darling Daisy skrev 2011-06-07 17:51:17 följande:
    Nu hemkommen från jobbet och har gjort en snabbprovning av nya klänningen.
    Den är jättefin!
    Fast lång... får se om jag kan fixa det med lite högre klackar, annars måste den läggas upp på något sätt. 

Ni får nöja er med bilder på galjen än så länge.

Spetsen är fin, känns mjuk o fin.

Jättefin klänning och preciiiis sån där spets som jag ville ha på min klänning. Kanske fixar sig om jag bara får tag på x antal slöjor. Men åhh om jag hade någon sykunnig hos mig och bolla ideer med
  • Humlan66

Och jag fick svar från milanoo, men Tja man kan väl inte kalla det svar heller riktigt för allt jag hör är bla bla bla. we are sorry.. nu har email avd stängt, återkom imorgon. skicka nya bilder fast dom inte kan få bättre bilder på klänningen/fläckarna än vad dom fått.. osv osv .. ingen LÖSNING.Usch man blir så trött OCH ledsen med

Känner bara för att köpa ny klänning, men nu vill jag hy ha den med express isf. Vilka kan leverera det ?

• Humlan66
    Knopan skrev 2011-06-07 20:21:55 följande:
    Oh my, väldigt vacker. Nästan så jag börjar ångra min  
    Ja knopan, det är faaarligt det här att titta på klänningar haha
  • Humlan66
    Sommarbrud skrev 2011-06-07 20:50:10 följande:

Sådär tog en stor bild .)
     Ja OJJ här va de fluff . Har du någon underkjol där.. med eller utan ringar ?
  • Humlan66
    Darling Daisy skrev 2011-06-07 20:14:05 följande:
    Humlan; efter att ha sett min klänning kan jag faktiskt rekommendera säljaren bridal7 på dhgate. Min klänning beställdes 4 maj, skickades 24 maj och kom fram 7 juni. (nu tror jag visserligen att frakten tog så lång tid för att de lyckades skicka precis innan nån helgdag i Kina, sen när paketet kom till Sverige fastnade det i kristi himmelsfärdsledigheterna här.)

Miceme var dock inte lika nöjd med sin klänning från samma säljare, bara så att du vet
    DD hur lik orginalbilden tyckte du att din klänning blev ??
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!