Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Godmorgon brudar. Nu är det dags att köra m2b till tåget igen . nu dröjer det 14 dagar innan vi ses igen då,fast nu har vi fått några ( men hektiska ) dagar ihop iaf
Godmorgon brudar. Nu är det dags att köra m2b till tåget igen . nu dröjer det 14 dagar innan vi ses igen då,fast nu har vi fått några ( men hektiska ) dagar ihop iaf
I helgen så hade vi smakprover för tårtan, en massa små boxar med mousse
Och det vart inte alls som vi hade tänkt oss . Helt otippat så vann mango och melon
haha..är det 3 smaker så ska vi ha hallon med
Men självklart så har inte sopiga milanno svarat på mitt klagomåls mail "morr".hur kan dom tro att man bara ska acceptera blodfläckar på en klänning?? Men jag ska ge mig på dom igen så det så
Ja ja. jag ska iaf ta och bege mig till Juveleraren idag och snacka ringar för nu har jag fått hem alla ringar och letat fram lite annant guld jag kan smälta ner. Hoppas nu att det funkar som jag tänkt
Vad gott det ser ut!!
Har du mailat till dem direkt på deras mail eller har du gått via view orders och klickat på dispute? Jag gjorde en dispute och har fått svar inom ett dygn alla gånger
Spetsen är fin, känns mjuk o fin.
Och jag fick svar från milanoo, men Tja man kan väl inte kalla det svar heller riktigt för allt jag hör är bla bla bla. we are sorry.. nu har email avd stängt, återkom imorgon. skicka nya bilder fast dom inte kan få bättre bilder på klänningen/fläckarna än vad dom fått.. osv osv .. ingen LÖSNING.Usch man blir så trött OCH ledsen med
Känner bara för att köpa ny klänning, men nu vill jag hy ha den med express isf. Vilka kan leverera det ?
Helt underbar ju.. 300 dollar kostar den