Junibruden skrev 2011-04-14 10:23:47 följande:
Underbara Skumboll!! Men tycker nog så mycket om loggan med kronan, att kunde man inte bara på något sätt lite göra P:et tydligare (så att vi med uppenbara lässvårigheter av texter skrivna med fin stil
) också förstår... men är urusel på layout så vet ju inte hur man gör sånt i prakitken...
Kan man inte ta kritik ska man nog inte heller ha företag....
Vi får se vad det blir. Nu har jag så mycket att välja på att jag känner mig lite yr. Haha!
nica83 skrev 2011-04-14 10:33:11 följande:
Misstänkte att det kunde vara så
Du vill nog inte veta hur mycket tid jag lagt ner. Å andra sidan började vi redan förra sommaren så vi har kunnat sprida ut allt rätt bra.
tigerlily skrev 2011-04-14 10:33:50 följande:
Nu har jag äntligen lite bilder att presentera på min fina nya klänning.
Trots att jag hade dragit av en del på mina mått är den ändå rätt stor, så det var tur att jag inte gav dem mina riktiga mått, då hade jag fått sy in den, trots snörningen! Nu provade vi den bara som hastigast i går när mamma och pappa skulle komma och passa lillskrutten så att de också kunde få se den, och sambon lyckades inte dra åt snörningen så bra i ryggen så den sitter väääldigt löst, den ska snöras in mycket mer än på bilderna.
I övrigt måste jag säga att den är jättefin! Väldigt välsydd överlag. Slöjan blev också fin, även om spetskanten blev mycket bredare än vad jag hade tänkt mig. Jag fick också med ett par avtagbara axelband med samma spetsmönster, men jag tror inte att jag kommer att använda dem, vi får se.
De hade ingen underkjol av den sorten jag ville ha, så underkjolen köpte jag av en tjej här på BT. Den är lite smalare än den jag skulle beställt, men det är bara bra, större kjol vill jag nog inte ha. Och så har jag inga skor på mig på bilden. Nu när jag vet hur lång klänningen är vågar jag investera i ett par lagom höga klackar, jag var ju rädd att den skulle bli för kort annars...
Okej, sluttjatat. Här kommer bilderna. En i helfigur och en närbild på broderierna.
Helt helt HELT fantastisk! Grattis till en grymt fin klänning, du kommer se så fin ut på Din dag!