Kinaklänningar och gaffel däremellan!
"Nonsense. We are going very well and this season is also our peak season. We have to make above 700 dresses every month currently."
Haha, bella skickade bilder på en klänning hon trodde var min, men det var någon annans. En a-linje, med lite pärlor upptill och rosa band och rosett baktill. Känns det igen någon?
Bilderna är inte de bästa.... Jag stressade en hel del på Bella, så hon påstod att jag inte skulle bli rädd för bilderna, de hade bara snabbt satt den på en provdocka för att ta bilderna...
Snörningen i ryggen fattas ju på bilderna, men den ska alltså vara där. Rosetten ser iaf på bilden för rosa ut, men jag får se i verkligeheten hur den ser ut och sedan bestämma om jag ska ha en rosett alls och får jag lov att sy en ny. Rosetten sitter ju löst, så inget problem att byta ut/ ta bort.
Nu ska klänningen då tvättas och imorgon skickas den iväg, så allra allra senast i slutet på nästa vecka borde jag ha den.
Gud vilken kanon tråd!!
Jag är i det stadiet då jag funderar på en kina klänning, men jag vet inte om jag vågar? Tänk om jag blir jättebesviken? Men dom flesta verkar ju väldigt nöjda måste jag säga....vilka tillverkare är dom "största" tillverkarna i kina? alltså från vilka företag beställs det mest ifrån? Har läst om Milanoo och Landy och även Millybridal..
Jag ska gifta mig nästa sommar!