Junibruden skrev 2011-04-15 12:54:49 följande:
jag är överlycklig!!! vet inte hur jag ska känna mig. först överlycklig över att ha fått bilderna, sedan lite kritisk till att bilderna inte var så fin kvalitet, men när jag äntligen började se på själva klänningen på bilden är jag nöjd. modellen är sådan som jag ville ha (inte stort och spetsigt som alla andra här
).
är som sagt lite skeptisk över den rosa färgen, men den är lätt att byta, så inget att oroa sig över. som någon skrev, så är ju milly dessutom expert på att ta glänsande bilder...
men jag är nog nöjd!! känns härligt att veta att klänningen är hos mig om en vecka! sen ska det bli mera bilder här på tråden.
men väntar sååå på att få den! vill ju ha den nu
Bella sa att de försökt fota tre gånger och var jag (eh, du) inte nöjd så skulle de ta om bilderna sa hon.
Jag hoppas den är lika fin i verkligheten och jag förstååååår att du vill ha hem den nu!
Jag vart lite putt på bella nu faktiskt, de skulle ju ändra överdelen på min klänning och hon lovade bilder idag men jag var tvungen att vänta en stund. Rätt som det var så försvann hon från chatten och inga bilder har jag fått.