-
Idag är fluffet alldeles för glest. så det blir nog bra att ta bort det och sedan su tyll på raderna som redan finnsLommila1 skrev 2012-04-22 12:50:51 följande:Jag skulle nog klippa bort det du har och lägga på lika mycket tyll som det du klippte bort, om det isf blir för fluffigt skulle jag lämna bort, varannarad, men det märker du ju då du e på g
-
Den skulle varit ljus champagne och blev aprikos....... hmmviqueur skrev 2012-04-22 12:54:37 följande:hoppsan då! då förstår jag. :)
-
Nån som såg Konditorskolan i fredags eller i lördags?
De gjorde bröllopstårtor och i bakgrunden visade de en såååååå fiiiiiin klänning som jag blev kär i. Men vad är det för klänning? -
Aj då!
Nu får jag skäll för jag bara sitter här....... Dammsugaren skriker för fullt..... Hungrig, hungrig -
Haha. Han (dammsugare) är fortfarande hungrig. Fått värsta migränen . Men nu ska klänningen bada då sambon köpt klorin. Ska bli så spännande
-
Så typiskt! Igår när jag lagt klänningen i klorin, tror ni inte att en tjej hör av sig och är intresserad av den APRIKOSA klänningen.......
-
Tycker det blev helt fantastiskt fint med det svarta bandet och med en bolero till tror jag du kommer bli så vacker!Anny skrev 2012-04-23 10:45:28 följande:Sååååå vad tycker ni??
-
GuteCarra - Jag som inte sagt något om dina klänningar ska nu säga vad jag tycker. Jag håller med dig om klänningen med brodyr. Tycker den är finast då nr 2 ser lite "naken" ut. Hoppas hon kan fixa till den!
-
Påminner väldigt mycket om Daniiels klädsel som hon hade på sig på sin stora dag och hon var underbart vacker. Och du kommer bli lika vacker i din, för den sitter jättefint på dig.Anny skrev 2012-04-23 10:45:28 följande:Sååååå vad tycker ni??
-
Så här blev den!
Tror den var finare aprikos......
Tycker inte alls lika bra om den nu......... Som ni ser så blev inte rosen helt vit och undertyget blev inte heller helt vitt.......
Får nog testa med den stora underkjolen imorgon!