Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Eller vad tror ni?
Sedan har de satt en konstig söm vid bysten, så det är inga stora förändringar som ska göras. Bara snygga till den lite,
Ska axelbandet vara kvar med blommorna eller ska det bort?
Anny - Just det, det var dessa snygga klänningar. Det kommer bli snyggt även om jag tycker Lilly klänningen är helt underbar, men tror det blir snyggt med den svart underkjolen. Ser fram emot att få se bilder på dina "nya" klänningar sen
emmadeckmar - den med rosor är så fin, här är en till med rosor som jag själv har i min favvo mapp
Ikväll har barnen skolavslutning!
Men i år ska de vara i sporthallen och inte i kyrkan vilket är riktigt skit! Men men, så är det.
Så det blir fullt upp i dag. Men ändå sitter jag här....... Ska baka tårta, klippa två barn när de komemr hem, + att dottern haft feber inatt och sover fortfarande, åka och köpa örhänge då det inte passade och helt plötsligt har ingen av mina 4 barn några skor.... , sedan har nu en av sönerna kommit på att skolavslutningen är ju slut 18.30 och då hinner han till fotbollsträningen som börjar 18.30. en dag som alla andra helt enkelt
Daniiel - Du kanske kan göra ett badkit? Köpa en badcape, badolja och hudlotion, mm.
Istället för en badcape kan man köpa en sån där "handduk" man trär över huvudet med luva.
Eller gå in på doppresent.se Där finns massor.
Nu har jag fått en STOR underkjol med 6 ringar och Den är perfekt!!!!!!!!!!!!! fast nu känns det som att mamma kommer att få fodra släpet oxå och helt plötsligt försvann tyget så det är inte så mycket just nu. Men behöver inte sy upp den heller med denna underkjol! Ska ta bort blinget upptill och försöka hitta något finare........ Den fula ankungen kommer att bli en riktig fin svan!
Nästa helg blir det en resa till mamma och då ska svanen vakna till liv på riktigt.
Tycker inte ens fluffet är fult längre. Vad har hänt med mig tro?
Ahhhhhh, är sååååååå glad. Jippi.
Men var ärliga och säg vad ni tycker.....
Tack alla för kommentarerna om min klänning. Tror den kommer bli The 1!
Men vilka fina klänningar ni har lagt upp bilder på.
Här skrivs det för fullt som vanligt och många fina klänningar som visats.....
Idag ringde jag äntligen till pastorsexpeditionen för att ta reda på vilken tid vi hade satt upp på vigseln. Men gissa om jag fick en chock!?!? prästen hade nämnligen glömt att föra in bokningen......... Men tur vi bor på en liten ort och att det inte är högsäsong när vi ska gifta oss. Tiden fanns ju kvar och klockslaget blev 16.00, vilket jag ville ha.
Så jag hoppas på snö, mörker, marschaller i mängder och häst och vagn på kyrkbacken.
Men har lite ångest över lokal......... Smidigast vore att ta församlingshememt som ligger bredvid kyrkan men då det ska vara kyrkkaffe kl 10. oo på söndagen så måste allt vara städat och klart då.
Eller hembygdsparken men det är ganska litet.......
Eller också en krog vid havet som ligger ca 1 mil från kyrkan, så blir lite kallt och långt kanske att åka häst och vagn?
Sa till sambon idag att det kanske är dags att börja tänka till och göra inbjudninagrna och skicka dem eller? Fast vi har väl gott om tid på oss? Hela 5 månader och 5 dagar 0 timmar 41 minuter och 2 sekunder