• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

jasså det finne en hög fiskar här *S*  m2b är en firre han med

Uuunderbart väder det är då , jag har vart ute på framsidan ( bor i radhus med stor stomt )  och borstat bort vintergruset och annat elände, börjat plocka fram lite sommarprylar att dekorera tomten med whohoo ÄNTLIGEN. Fast för att komma till detta så måste bredbandet lägga av LOL
    Som synes är bredbandet igång igen och hmm. here i am

• Humlan66
    Miceme skrev 2011-04-16 11:48:12 följande:
    kan  nog vara så!

Gud vad svårt det är finns jättemycket fina i helspets men då är det inga axelband och så finns det jättefina empirewaist med axelband men då är det ingen spets!
    "Räcker upp handen" Här är en till som gillar det där med spets och chiffong

Swing i kjolen ska det vara *S* klockan kjol och inga släta saker här inte
  • Humlan66

@ skumboll ,, kan inte kineserna fixa till snygga  passande axelband då

Men jag tycker det är svårt det där med att förklara för dom, vi kan ju TRO att dom fattat men sen blir det nått heelt annat iaf. En del kan ju knappt engelska
    Man kanske ska be en kines i stan  ( finns ju en heel del att välja mellan ) hjälpa till med skriveriet

om det inte är en skojfrisk ( eller rent av elak ) kines som tycker att det här kan bli roligt och skriver nått annat
    Kanske det dyker upp en clownklänning i regnbågens alla färger LOL

• Humlan66

Jag får sysselsätta mig med däckbyte idag .. sommarhjulen ska ju på.. Eller jag å jag *S* jag kör med colgatereklamen jag .. Smiile "bling bling bling " LOL

• Humlan66

Hörrni.. har ett litet dilemma ni kanske kan komma men lite input på
    En kompis till mig ska komma på bröllopet och hennes dotter som haft en kille några månder och är förlovad vill jag bjuda, men INTE killen. Jag tror inte ens dom kommer att vara ihop speciellt länge till heller , och det jag har hört om honom är inget trevligt. Han är en snyltare big time-Usch

Gud va sånt där är svårt

• Humlan66
    Sommarbrud skrev 2011-04-17 19:26:58 följande:
    Min klänning är nu i Tyskland!! Så den borde komma i veckan hoppas hoppas innan påsken
    Va roligt , jag vet hur pirret i magen är när DHL ringer på dörren med paket
  • Humlan66

Nu har jag köpt 6 st korthållare via ebay .Billigare med frakt än hemma i dyr sverige

Vill ni se ?? -- Ja klart ni vil seee haha

Fina tycker då jag iaf

• Humlan66
    S2011 skrev 2011-04-18 07:50:16 följande:
    godmorgon!!

om du inte vill ha den översta för att det blir lite väl fluffigt, skulle jag nog välja den nedersta underkjolen. den i mitten var vääääldigt mermaid och jag tror att det skulle bli lite knepigt med övre delen av kjolen på din klänningskjol. tror inte du skulle få så mycket lyft alls av den underkjolen, vilket jag faktiskt tror att din klänning behöver för att verkligen göra allra mest effekt.
    Darling Daisy skrev 2011-04-18 07:29:26 följande:
    Godmorgon vänner!

Kan jag få lite tyckande ang valet av underkjol?
    Klänningen är denna:

Landy rekommenderar denna underkjol:

Men jag funderar även på nån av dessa (är rädd att kjolen blir så stor med den första underkjolen):

Jag skulle nog ta underkjol nr 3 på den klänningen jag
  • Humlan66

Nu ska ni få höra tjejer jag klagade på den klänning jag köpte via ebay och inom 3 min hade jag fått tillbaka hela summan .. WHOHOOO lixom.Dom är livrädda för negativt omdöme ju

Så nu blir're till att köpa ny klänning pronto
    Fast usch va nervöst sånt där är

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!