Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tigerlillay OJ va du ser glad och lycklig ut och va fina ni alla var-Tack för du delade med dig av bilder
KUL och grattis
Jag fortsätter då....
2011:
2 juli:
Darling Daisy
Sommarbrud
30 juli:
Sandis1977
augusti:
6 humlan66
13 Skumboll
Och kärringen på chatten slutade svara mig och spärrade mig .bara önskade att man kunde sätta dit dom ordenligt när dom gör sådär mot sina kunder .. MORR
Och nu bara FÖRSVANN min order från milanoo.. dom andra beställningarna står där på mitt konto men inte brudklänningen .Asså vad håller milanoo på med egentligen ? Vilka underliga människor
jag gick iaf in och lag en åsikt under klänningen vad jag tyckte .Hoppas någon hann läsa den innan den försvann ( för det antar jag att den gjorde )
Nää Tjejer.. Undvik milanoo om ni kan
Förresten Humlan, vad knäppt de verkar bete sig på Milanoo nu, plockar bort orderna och allt.... man kan ju förstå de varierande omdömena de har fått på nätet!!!!
Men hjälp Jag finns inte längre . kolla min ikon
Konstigt att jag kan svara, men jag kommer inte åt mitt konto nu
Hmm .. hur hittar man en forum värd ? Kan nån hjälpa mig hitta en forumvärd ?
ha ha DD jag vet inte. men jag bad om att få ändra nicket så det kan ju havarit det ?
Berätta för forumvärden att jag kan svara men kommer inte åt mitt konto och inte kan göra några sökningar
Tack tack :-d
Nää helsingebrud jag blev raderad totalt från milanoo så rätt uppfattat
Jag kan bara svara här verkar det som *S* .. underligt .. så jag måste ha hjälp med kontakten
dom har ju skickat ett meddelande till mig , men det kan jag inte öppna så jag skulle gärna vilja veta vad det står
Tack