• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Idag har det  dimpt ner lite saker i brevlådan som man har beställt
    Våra tryckta servetter kom idag hur fina som helst så nu kan vi bocka av det på listan, sen kom ettiketterna som vi ska ha runt godisarna och min brudbuketthållare kom idag , så nu kan jag göra min brudbukett själv

Då va det bara typ 30 st stolsövderdrag att fixa då, en buss till alla gästerna till och från kyrkan, en bil till oss och bestämma menyn.. pust

• Humlan66

Hej Tjejer

Nu sitter jag och pillar i publisher på ett festprogram, men hittar så mkt roligt att ta med så  det slutar väl på 50 sidor haha- Nää så illa ska det väl inte bli men väl 30 sidor.Det är inte mkt kvar nu att göra. Ska läggas in en varsin barnbild på honom och mig och göra klart gästlistan sen så . Men vi väntar med att skriva ut tills alla har svarat om dom kommer.

Sen blir det nog en sväng till ikea för att köpa mera tyg till stolarna.. men fortfarade inget besked från milanoo när mina skor ska komma och nu börjar jag allvarligt lessna.Kanske dags att skaffa back up skor tror jag

Ibland blir billigt dyrt

• Humlan66

WEEEEEEEEEEEE min är KLAAR

Imorgon ska dom skicka den hihi...Åhh nervös väntan för jag vill ju ha den NUUU

men trooor ni dom har skickat några skor då ?Nä nä icke sa nicke
    Börjar lukta kompensation om det här

• Humlan66

Smuppra jag är ju oxå en 6/8 brud och bara en klänning jag med. Eller jag är inne på den 2adra men den 1a blev iaf såld haha

Jag håller på att ska bestämma mig för en vigselring, men det är ju hopplöst tycker jag . Kan inte bestämma mig. Har sett en ring jag vill ha från guldfynd eller 2 rättare sagt som jag velar mellan, men nu har jag hört att dom ska ha usel kvalite på sina diamanter. Nån mer som hört det ?
    Nån som känner till en smyckes site på nätet som har billiga smycken kanske ? Nordstans guld och smycketnet känner jag till redan

Junibruden. ja det är från milanooo , jasså det kan gå så snabbt menar du "längtar längtar"

• Humlan66

Nu har jag fyndat 18 k diamanringar på Auktion

Nu ska jag smälta ner dessa ringar och använda samma diamanter och göra en ny ring som passar min förlovningsring bättre. det tycker iaf jag va smart hihi . Jag vann dessa för ca 1600 kr ,sen om man räknar med en arbetskostnad på 1000 spänn så blir det runt 3 tusen

Vad tycker ni ? Nån fler som gjort såhär ?
  • Humlan66

Min spetsbolero kom idag ocg viss är den fin MEN.. den ser mera beige ut än ivory :-s suck

Ska man behöva leta ny sån med räckte det inte med skorna

• Humlan66

Miceme va spännande gumman. Håller tummar och tår att den ska vara precis som du vill att den ska vara

Jag fick ett mail från milanoo att klänningen va skickad , men inget tracking nr så jag kan spåra den. Så jag chattade med dom och frågade om hon kunde ge mig det , men då svarade hon att klänningen har precis skickats iväg så tracking nr frå jag sen. ehhh ?? Får man inte det direkt då man skickar iväg den ??

Hursom helst litar jag inte längre på att jag ska få några skor därifrån så jag har köpt ett par extra

Ett par  Ivory Nina Electra som jag har ögonen på läänge .Tycker dom är så fina dom här raringarna fniss
    Men jag har inte hittat till bra pris förr. Normalt ligger dom nära 100$ och det är såklart att jag ska fastna för sånna skor haha. men nu så blev dom mina för runt 400 kr iaf --YES

• Humlan66

Nää jag mätte mig själv jag för jag hade ingen som kun de hjälpa så jag hoppas verkligen det blir rätt, men även jag har tagit med snörning

Usch va trist väder vi har idag hos mig föressten -regnar

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!