• Humlan66

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Minuz skrev 2011-05-31 08:58:13 följande:
    Kul att vi snart får se ännu fler klänningar.......

Men har ni några bilder på fina västar och kravatter att dela med er av????????
    Jaa oja Minuz det har jag.. m2b vet ju inte vilken färg han vill ha från vårat färgtema så han eller rättare sagt jag har beställt hem ett gäng
    Denna beställdes genom mytuxedo och är i färgen hot pink  ( elelr köpte fuschia , men ändrade så få se vilken vi får )

Sedan denna i silver

Sedan har han en sen tidigare i lavendel och häromdagen köpte jag ett gäng slipsar med så att bestman matchar honom .Viktigt det vet du Haha

• Humlan66

:( Ingen klänning idag.. gick ut en liiiten stund och såklart kom dom då
    Nu vet jag inte om dom kommer tillbaka imorgon eller vad dom gör ..Nån som vet

• Humlan66
    Miceme skrev 2011-05-31 13:19:31 följande:

Absolut

På tal om smink så har mitt fått sig ett ordentligt test, först satt jag och brände skivor med lugna kärlekslåtar det var del 1 alltså gråttest = ingen skillnad alls

Biltvätt + invändig storstädning i 22 graders stekande sol + tvätt hängning del 2 alltså svetttest = det roliga var att det pärlades i pannan men när jag duttade med papper så försvann det och under ser sminket precis likadant ut! Jag är imponerad och får försöka att inte bry mitt lilla huvud med hur det kunde komma igenom utan att lämna spår.

Så nu är jag klar över vad jag ska använda.

Vad är det för smink du avänder då ?? Lät intressant
  • Humlan66

Hälsingebrud
    Jag kollade i lådan och nää inget kort har dem lämnat, och det är konstigt för det brukar man ju jämt få

Hur gör man nu då tro ?

• Humlan66
    Smuppra skrev 2011-05-31 19:38:37 följande:
    Är du säker på att de var där? Kanske hann de inte komma bort till dig idag och kommer imogon istället. Annars skulle jag nog ringa dem om jag visste vilket företag det var.
    Joo jag ser då jag kollar på spårningen av paketet att dom vart hemma hos mig. Men ingen lapp som sagt och det är DHL som kör ut
  • Humlan66

Ja jag får ringa imorgon .. Nu ska jag iaf ta mig ett bad

Jo föresten jag köpte en hel del e.l.f make up idag ..

• Humlan66
    JcJ skrev 2011-05-31 21:45:42 följande:

Åhhh...jag ska testa mig fram här för att kunna lägga upp lite bilder på den, dock inte på mig då jag inte har fotat mig än med den på... ;)
    Den är kanon läcker !!! Längtar till dagen D ...hihihi
    Den där klänningen har jag vart nääära att beställa med.. så jag är såå nyfiken på den. I like bling bling
  • Humlan66
    Darling Daisy skrev 2011-05-31 21:28:21 följande:
    Humlan: Jag fick hem en kartong från e.l.f. idag. Beställde förra veckan, men de lyckades skicka paketet till Norge först så det tog lite extra tid. 
    Jag har provat en del och det verkar vara ganska bra saker. En del är till o med mycket lovande. Köpte ganska mycket mineralprodukter och de verkar bra (såvitt jag kan bedöma i alla fall).
    Ja det är just mineralprodukter jag köpt med. Kör alltid med det
  • Humlan66
    JcJ skrev 2011-05-31 22:00:09 följande:
    Hahahaha Bling blinget va nice...passar kanon tror jag till ett riktigt vinterbröllop...
    vad blev det ist för klänning?
    Hur lik bilder tycker du att den är ? Min är oxå från milanoo nämligen och bör komma imorgon
    Då visar jag bild
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!