-
Ja så har jag gjort här hemma med nu.men ville ha ett snyggare då jag tar ut den hihiDarling Daisy skrev 2011-06-12 22:04:24 följande:Tips om hur man kan förvara klänningen: i ett påslakan!!! Jag tog ett gammalt påslakan, trädde på det nedifrån på klänningen och gjorde två små hål i lakanet så jag kan dra genom galgen, funkar skitbra!
-
jag som preciiis köpte en via ebay för 130 spänn vilket är ett bra pris det med, MEN på den där sidan fanns en sån jag ville ha egentligen.. suckhelsingebrud skrev 2011-06-12 22:29:17 följande:Humlan -
denna säljare hade en för typ 10 dollar förra veckan, du hittar en del här
www.dressilyme.com/wedding-apparel/accessorie... -
Grattis gumman,låter dom du haft en underbar dag.Och nog har jag undrat hur det ska gå att dansa i klänningenFarmall skrev 2011-06-12 22:53:24 följande:Tack för alla lyckönskningar! Nu är bröllopet över, men minnena består och det var en helt fantastisk dag! Fick så mycket beröm för allt, det var otroligt roligt när man kämpat så länge med allt. Är supernöjd med klänningen, men synd bara att den inte var lite kortare och jag rekommenderar er andra att ha en till kvällen om ni har en stor klänning. Min var ju en riktig bakelse och det var väldigt bökigt att dansa med den.
Humlan 66: Tänk på att det är honom du ska leva och bo tillsammans med och inte alla de andra. Styrkekramar till dig.
Jo visst är det honom jag ska leva med, men släkten kommer ju lixom på köpet.Det blir jular,födelsedagar etc man måste träffa dom och då vore det skönt att slippa ha det kyligt -
Farmall ni är ju jättefina båda två =)
Nu är allt beställt för mig utom skorna och dom jag vill ha finns inte i min storlek
så nu ska man lägga energi på leta sånna med.Sen ska mannen ha en ivory frackskorta
Ja just ja,, underkläder bör man väl kanske oxå köpa haha
-
Nuu först såhär 2 mån innan har jag berättat för pappa att vi ska gifta oss.. förstår inte att det ska kännas jobbigt när det ska vara åt andra hållet. Men min fam är lite speciell så det är väl därför. Han sa ju direkt " men ni ska inte ha nått stort bröllop va " , men ehh joo det blir det ju hihi
-
smileycat Jättefin klänning och det kanske ordnar sig med längden när du får dom rätta skorna på dig eller så får du välja skor med hög klack ;)
-
Ja du 1700 tal.Det vore väl underbart.Relationen med hans mamma har väl blitt lite bättre men nu är det kusinen eller lill mamman som m2b kallar henne eftersom hon tagit på sig den rollen som är problemet.Hon är ju dessutom alltid med på allt som sker.Men han ska prata med henne och kan hon inte acceptera att han valt mig med allt va det innebär ska han be hennne stanna hemma från bröllopet.Vi får se hur det går1700tal skrev 2011-06-13 12:48:47 följande:Humlan - Usch, vad tråkigt med problemen med släkten. Allt jag kan säga är att jag vet hur det är, vi hade det väldigt besvärligt i början. Nu har det dock svängt helt, väldigt skönt men visst håller vi fortf en viss distans. Hur kan man göra annan? Men det viktigaste för oss nu är att vi står samman, det är han och jag som är VI. Vi är inte våra föräldrars barn i första rummet utan ett par som har valt varann och det har nu accepterats helt. Försök att stå över det hela om du kan, höj dig över raseri och besvikelse. Mata dem inte med samma mynt, överväg orden och bränn inga broar. Tänk om du vaknar upp en dag och de ser dig på ett helt annat, mkt bättre sätt! Och din blivande som en vuxen man som kan tänka och tycka själv.
-
Tack gumman- Ja ni lär väl höra det går sen1700tal skrev 2011-06-13 13:32:10 följande:Hoppas det löser sig.. Det är nog väldigt bra om han kan uttrycka vad han känner inför dem. Min blivande hade oxå SÅÅ svårt att säga ifrån men till slut var han tvungen för husfridens skull. Fast på ett lugnt och sansat. Och OJ, vilken skillnad det gjorde.
Är det hans kusin alltså som är en självutnämnd lill-mamma? Varför då? En vuxen man med en riktig mamma, vad ska han med en lill-mamma till överhuvudtaget kan man undra...
Och FARMALL - så fantastiskt fina ni var på er stora dag!! -
Zvartaliljangrattis grattis tjejen .Vad roligt att du delar med dig av så många bilder och va fina ni var. Min gubbe har ju oxå en kostym från milanoo som han är nöjd med, det enda som behövs är att fålla upp byxorna.
Hade du en underkjol med ringar under din fina klänning ?
-
Nu har jag ÄNTLIGEN hittat en guldsmed som ska fixa min ring ..hihi Åhh det är sååå spännande.Så nu har jag lämnat allt guld och han ska smälta om det till en ny ring med 4 små stenar på vardera sida samt en större i mittten. och detta för 1800 kr .Den förra skulle ju ha närmare 4000, så liiite skillnad va fniss
Sen har jag lämnat in mina trånga brudskor till skomakaren så kan ska ta ut dem åt mig så mycket det går, ska prova på fredag. Mycket spännande på G nu .Sen har jag hittat den utgångslåt jag vill ha i kyrkan och bara hoppas att gubben min ska gilla det med hihi
Phuu.-.- vila lite sen tvättstugedags