• FelizLane

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

JA! Visa bilder :D

• FelizLane

Brudar, hur gör man för att inte tänka på klänningen man beställt hela tiden?! Jag vill ju se den nuuu!!!

• FelizLane

Tjejer! Nån av er som vet nån som ska eller vill sälja en kortare klänning av liknande modell som Vilebus säljer? Kan tänka mig vilken färg som helst egentligen. :)

• FelizLane
    pulmonate skrev 2011-12-06 15:32:36 följande:
    Hej tjejer!
    Jag fick ett email idag ifrån Milly. De skrev att klänningen är i 4e stadiet och att den kommer att vara färdig vid slutet på månaden. De skrev att de inte tillåter att ta foto på klänningen innan den är färdig. Har jag fel för mig,eller har inte ni som beställt av Milly kunnat se ett foto innan och godkänna? I så fall kan man ju undra varför de har ändrat på detta.
    Den verkar vara i tid i alla fall och jag får nog den i början på Januari som det var sagt från början. *Håller tummarna* 
    Jag skulle få ett foto att godkänna innan dom skickade klänningen i alla fall :)
  • FelizLane
    Pluppe skrev 2011-12-07 21:36:11 följande:
    Jag fick mejl från Milly att min klänning var i tredje stadiet och att den skulle komma i början av januari. Håller mina tummar för det Solig
    När beställde du din? Jag beställde min för ca 3 veckor sedan. Är ju så nyfiken och vill ha hem den!!
  • FelizLane
    Pluppe skrev 2011-12-08 12:16:35 följande:
    Det är nog ungefär 3 veckor sedan jag beställde den med Glad Samma här, det kliar i fingrarna!
    Hur fick du reda på vilket stadie den är i? Frågade du?
  • FelizLane
    pulmonate skrev 2011-12-10 22:18:22 följande:
    Hennes var i 3e stadiet. Min är i 4e.  Jag beställde den 4e Nov tror jag att det var. Så 4 veckor sen circa. Hon sa att den borde vara klar i slutet på december och att jag då får den i mitten på januari (då jag har betalat för den sakta leveransmetoden (2 veckor). Kul att vi är flera stycken som ska få klänningarna ungefär samtidigt! I can't wait!!!!!!! Måste sluta tänka på det så att tiden går snabbare!!  
    Men frågade ni vilket stadie den var i eller mailade hon bara random till er och berättade?
  • FelizLane
    Pluppe skrev 2011-12-12 08:28:57 följande:
    Jag beställde min runt den 10 november och Lily sa att den skulle vara hos mig i början av januari, har valt den "sakta" leveransmetoden med
    ..
    Åh!! Kanske får min något senare då. Hoppas bara att jag får den innan jag åker till Thailand sista januari... Blir ju gäälen om jag ska behöva vänta där nere också och veta att den kommit :P
  • FelizLane
    Pluppe skrev 2011-12-17 16:04:19 följande:
    Håller tummarna för det! Skulle med bli galen av att behöva gå och vänta där nere haha Skrikandes
    Mailade och frågade och Lily sa att den nog skulle komma innan den 30 januari :D GAsh.... Men hittade en klänning i Lilys.dk nya kollektion som jag vart lite kär i. Hoppas nu bara den här är toppen och jag blir nöjd med den. Den på lilys.dk är lite över budget också..
  • FelizLane
    Tezzisen skrev 2011-12-20 19:49:53 följande:
    Någon som beställt sin klänning från Helene klänning?? Vad tyckte ni om dem?? Bra service?? Nöjd med klänningen?? www.helenklanning.com
    Tycker inte det verkar sådär jätteseriöst faktiskt...
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!