Att åka häst o vagn så långt som en mil tar nog runt en timma... Fast det beror ju på hästras, hur tränade de är och väder/före förstås... Kolla med de som ni tänkt be om skjuts, de kan ju berätta om det går bra eller inte.
Jag håller på församlingshemmet som lokal. Med städhjälp av någon/några vänliga själ/ar.
Har tyvärr inga bilder inifrån, men ska se om jag kan få tag på det......
Församlingshemmet: En rektangulär lokal med kök på ena kortsidan, finns bra ljudanläggning osv. Allt porslin finns också. Gångavstånd ca ½ min från kyrktrappan.
Oknö krog: Ganska dyr lokal som ligger bredvid havet med riktigt fin utsikt, men en decemberkväll ser maqn ju inget iaf.
Hembygdsparken: Ganska trångt, tränger vi ihop oss så kanske vi får plats, litet kök, får ha olika rum till olika saker, fest i ett, mat i ett osv. Vilket blir lite trist kanske....... Nära hem då det tar ca 2 min att gå dit här ifrån.
Att skicka inbjudningarna i början av augusti passar nog alldeles lagom!
Häst och vagn har jag alltid velat åka på bröllopsdagen, men funderar på att kanske åka hemifrån till kyrkan istället om vädret tillåter. Gångavstånd ca 15 min, så ingen lång väg.