Jane skrev 2012-03-16 06:32:03 följande:
Mollee och ni andra som handlat på MyLove-Brdal
Jag betalade genom Paypal och fick ett "kvitto" från Paypal att jag har betalat. Från Mylove-bridal har jag inte fått någonting alls än så länge. Men det står ju iofrs att det tar 2-3 dagar tills pengarna kommer fram till dem. Annars är jag superskraj, otursfågel som jag e... Brukar de annars skicka email och berätta typ hur långt de har kommit med klänningen? Jag har inga inloggnings uppgifter till Mylove's hemsida, brde jag kanske skaffa det?
Ha det bra!
Nej, de brukar inte skriva och uppdatera om hur det går. Jag skrev kanske 2-3 mejl till dom under de 4 veckorna som klänningen gjordes. Jag fick svar, pratade också med dom på MSN. Det enda jag fick, utan att jag först hörde av mig, var mejl när klänningarna var skickade.
Jag kan förstå dom, det är ju inte bara vi brudar här från BT som har beställt klänningar, utan brudar från hela världen. Jag tror det skulle vara lite svårt för dom att sitta och skicka mejl till alla för att uppdatera under tidens gång. Det skulle ju bli ett otroligt merarbete för dom.