S2011 skrev 2011-04-26 08:57:04 följande:
om han bara går med på det själv... han gillar inte att köpa blommor (jag brukar få en liten blomma när jag fyller år, that's it) och tror inte han är överförtjust i tanken att behöva köpa en brudbukett. men jag ska se om jag kan få honom att gå med på det ändå
1700tal skrev 2011-04-26 08:47:16 följande:
Havsbris?
det är en sån här bukett:
www.euroflorist.se/Havsbris-BOU06_66.p?catego...
jag gillar dock inte liljor och vill isåfall ha rosor i.
Aha, det var ju en fin bukett. Inte dyr heller...
Men äsch, det ska han väl klara? Det är ju en ära att välja brudbukett...
En riktig kärleksförklaring!
Jag gör ju min själv med beställda rosplantor som förresten borde ploppa ner i brevlådan när som helst, jippi! Min blivandes insats i det projektet blir att gräva gropar i den tunga leran till 15 plantor!
Det kan du ju berätta för din blivande så kanske det inte låter så betungande längre att välja brudbukett till dig, hehe!
tigerlily skrev 2011-04-26 08:57:20 följande:
Ha ha!
Ja, men vi har ju valt att lägga alla våra pengar på festen, som kommer att gå på mellan 50 - 60 000...
Vad gäller tiara så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Jag ska köpa en av en kompis som aldrig använde sin. Den är jättefin, men går i silver och vitt och jag kommer förmodligen att ha smycken i guld till klänningen. Mitt andra alternativ är att låna en tiara av en kompis som gör egna smycken. Har inte hon någon som passar kan hon alltid tillverka en. Då kan jag ju få en guldfärgad som matchar resten. Äh, jag vet inte. Det kanske slutar med att jag inte använder någon alls, men när ska man annars få möjlighet att ha på sig sånt, liksom???
Haha, jo, samma här. Vi lägger oxå det mesta på festen. Inget extra allt nånstans utom i festlokalen i sig och min utstyrsel... Men där slår vi på stort å andra sidan!