Humlan66 skrev 2011-05-01 09:11:37 följande:
ja visst är det Miceme, så hur 17 gör man nu då
Som jag trodde är det svårt att glömma den, men den kostar över 300 $ med frakten. så dubbelt så dyr som den jag nyss beställt :-s. Hade den kostat runt en 150-160 dollardues hade jag inte tvekat, men det är ju så mkt mera som ska köpa inför bröllopet med.Lite får man allt hålla i kosingen fniss
Kanske sno bilden och skicka till nån annan kina fniss.. få se vad man får för pris, men risken finns väl att man får em sämre kopia än där den finns .Hm svårt det där
Nyss höll det på bli ett nytt catfight utanför mig , så jag stod med mobilen redo att filma.Men den ena katten bara fräste till lite och lunka iväg. och jag stod där men men BRÅKA nu då.. så jag får en cool film att youtuba haha
Mitt enda tips är att köpa allihopa och prova vilken som är bäst, men det är klart att pengar är pengar....
Nu har prästen left the building, jättetrevlig och lättsam!
I en annan tråd var det diskussion om knöböjning, prästen sa i den tråden att det var ett måste om inga speciella själ förelåg.
Men vi fick välja helt själva.
NU BEHÖVER JAG HJÄLP!!!Dett är min arm jag var på utställning igår och nu ser jag ut såhär!!! underarmar ansikte och bröst!!!! Jag kan ju inte vara randig på bröllops korten. min första tanke var att sitta ute hela dagen imorgon och bränna mig jämt, men nu ska dte ju regna........ VAD GÖRA! Tom de bakom mig i affären skrattade