Styrka skrev 2011-08-18 19:08:11 följande:
Tack! Och tack för sidtipset! Även här fanns ju en del stavfel. Jag har livechattat med dem, och de kunde svara på allt utom vad de menar i beskrivningen med "...floral motifs, exuding shimmer..." motifs är väl motives, men excuding - excluding? exclusive? *gissar* olika tolkningar ger ju HELT olika betydelse...
Å andra sidan kan man ju vara fantastisk sömmerska och administratör men ha mindre bra språkligt sinne.
Funderar på att skicka bilderna till Milly och se vad de säger, och sen jämföra med Vicyc's svar. Milly hade en väldigt trovärdig sida, tyckte jag.
Motifs är motiv ja, alltså blom-motiv. Exuding är väl.. Exude - andas, utsöndrande.. exuding böjningsform - utsöndrande, vätskande. Haha ja, hursom så låter det ju lite konstigt. Kanske att det utsöndrar ett skimmer? Nej, jag vet inte alls :P haha
Kanske värt att fråga Milly iaf :) Jag gjorde det med en klänning jag ville beställa först, en hybrid av olika klänningar, men valde sedan en annan iaf, så man behöver ju inte beställa bara för att man frågar ;P