• Pinkgrape

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Idag är det jättedåligt väder ute, blåser och regnar, så jag och lillan håller oss inne.

Fick förresten en liten present i brevlåda idag, från Bröllopstorget. Ett läppcerat eller vad man säger. Det också made in China, precis som våra klänningar ;P hihi

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    S2011 skrev 2011-08-08 11:34:58 följande:
    tack pinkis :)
    Så lite så :) Vad var det för blommor i buketten? Den såg jättefin ut :)
  • Pinkgrape
    S2011 skrev 2011-08-08 11:45:01 följande:
    det var den!
    jag vet faktiskt inte riktigt.
    jag gav floristen de här instruktionerna: "allt (brudbukett, tärnbukett och 2 corsage) får kosta max 1000 kr. i brudbuketten vill jag ha 3 röda rosor, för de symboliserar de som inte är med oss. jag vill gärna ha nåt blått också. inget rosa och inga liljor".

brudbuketten kostade 600 kr (totalt för allt betalade vi 950 kr).
    tror att den förutom de tre röda rosorna hade små vita rosor och murgröna, men resten vet jag tyvärr inte vad det är för nåt.. jag vet att det finns bättre bilder tagna på den, men de har jag ännu inte fått.
    när jag får dem får jag slänga ut en bild i bukettråden och fråga om nåt vet vad det är i :)
    Haha okej, då förstår jag att du inte riktigt vet vad allt är :) Den ser iaf jättefin ut :)
  • Pinkgrape
    bruden skrev 2011-08-08 15:41:55 följande:
    Man kanske ska meddela BT detta? Jag vågar inte prova ens om fler får reaktioner av det. Låter ju lite väl knas att skicka ut såna presenter..
    Tror dock inte att det värre än många man kan köpa på affären. Får reaktioner av de flesta såna också.
  • Pinkgrape
    bruden skrev 2011-08-08 16:23:08 följande:
    Nu har min eftersökta klänning kommit. Den hänger så fint i sovrummet så Fast tur var att jag inte bara hade den för den är för stor! Bilder kommer strax, ska bara ladda in dem i datorn.
    Oooooh, vad spännande :D Man vad tur i oturen då på sätt och vis, om den ändå var för stor.
  • Pinkgrape
    bruden - Klänningen såg ju väldigt fin ut faktiskt, tycker defintivt du ska sälja den :) Du hade ju dock inte kunnat använda den ändå om den var för stor :P Klänningen som du hade på dig var faktiskt också väldigt, väldigt fin :) Hugget som stucket mellan klänningarna tycker jag. Du såg väldigt vacker ut i den :) Måste bara tillägga att jag fullkomligt älskar flugan! :D
  • Pinkgrape

Haha godkväll tjejor :D

Jag bara sitter och skrattar och gråter om vartannat.. Har varit iväg och solat och när jag kommer hem har en tjej här på BT startat en insamlingstråd så att jag och min blivande ska få sova ensamma på bröllopsnatten :P De är ju inte riktigt kloka! :P

Imorgon har jag barnvakt, så ska passa på att göra de sista bröllopsbestyren då :) Skönt att få ett par dagar ledig innan lördag också :)

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!