2 0 1 2 skrev 2011-08-25 09:51:58 följande:
Men GRATTIS!!
PimPim83 skrev 2011-08-25 10:05:31 följande:
GRATTIS!!
Sessan67 skrev 2011-08-25 10:39:18 följande:
Grattis
Skumboll skrev 2011-08-25 11:05:08 följande:
Grattis, vad roligt!!
Red skrev 2011-08-25 10:44:19 följande:
Grattis! Då var det därför du ville ha alkoholfri cider på rummet på bröllopsnatten, misstänkte nästan det
Hur skall du göra med storleken då, beställa för stor?
Angående nyår så brukar vi inte heller ha "suparfest". Vi är 8 st (fyra par) som brukar fira ihop, de som har barn tar med dem. De är dock väldgt små ännu, den äldsta är knappt 2 nu. Sedan äter vi trerätters, varje par bidrar med en rätt och det fjärde ordnar vin. Brukar bli supermysigt och roligt! Vi klär upp oss ganska mycket vilket också är kul, tjejerna har klänning och killarna kostym.
Båda färgerna var fina, men jag håller på fravoritetn grön haha!
Haha oj, tack.. tyvärr måste jag nog göra er lite besvikna. Det är "bara" en hund :P Vi får veta v.37 om det blivit några valpar eller inte. Vi håller dock tummarna för det :) Barn har det inte velat bli för oss på ca 4år nu, så vi ger upp det helt enkelt (eller lägger det på hylla på obestämd tid) och fokuserar på vovve nu :)
Våra vänner är i åldrarna 20 - 35år och vi är de enda med barn. Därför blir det en nivå på festerna som vi inte riktigt uppskattar längre. Vår dotter är 4,5år så det går ju inte ha med sig henne på såna tillställningar. Vi tänkte därför göra något liknande det du berättar om, vilken bra idé!, istället och hoppas på att de vill komma :)
Ja, grön är ju lite av en favorit för min egen del. Är väldigt förtjust i grönt, brunt och turkost :P