Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Så är hon iofs jämt, det är alltid min blivande som flyttar, köper saker, planerar, reser, fixar och donar. Jag inkluderas aldrig av henne i min sambos liv. När sambon fyllde 30 häromsommaren var min familj här nere på semester och deltog förstås i festligheterna. Hon hälsade inte ens på dem - gick bara rakt förbi dem och satte sig vid bordet. Vi flyttade till ny lägenhet i november och hon har flera gånger frågat min blivande "hur han tyckte det gick att flytta", "hur han trivs i nya lägenheten" "om han har hunnit fått iordning" osv osv. Nu har vi gjort oss av med min bil, eftersom vi valt att skaffa en ny på leasing och frågorna är förstås "hur mycket fick du för din bil, då?" och "när kommer din nya bil?" Japp, ni läste rätt, hon refererar till min bil som att den var min sambos..
Börjar ärligt talat känna mig jävligt less på henne och hennes fasoner..
nåja, nu har jag spytt nog galla över det också (undra vars det där kom ifrån egentligen?).
Har inga goda råd alls, men jag förstår att du kräks på det. Jag/gubben/vi har bara ignorerat, finns ingen mening med att påpeka. Det har blivit lite bättre, peppar peppar.