hej tjejer nu är jag väl så när återställd efter min möhippa, jag var hemma 10 på förmiddagen i dag
De kom och kidnappade mej vid tio över sex igårkväll och tog mig sedan på en riktigt rundtur i bilen för att jag inte skulle veta vart vi skulle, ögonbindel, princesskrona och masssa serpentiner och en stor plastmugg med bacardibreezer.
Då mina underbara tjejer vet att jag inte skulle uppskatta att springa runt på stan så åkte i hem till en kompis där väntade mat och tårtan som ni ser på bilden (var lite halvt obehagligt att äta
)
sedan hade alla köpt två presenter var som innehöll någonting som representerade ett minne som jag och den personen har tillsammans, så jag skulle säga vem som köpt den och berätta hela historien bakom. Det var jättekul mycket nostalgi och mycket skratt.
En av paketet innehöll raketer så de passade vi på att smälla av också,då det inte finns några grannar hos tjejen vi var hos.
Sedan fick jag en "riktig" present också, de hade samlat ihop massa kort på mig och hade fått ihop mitt livs histora från barn och fram till nu och skrivit till bilderna så det blev en historia på ett humoristiskt vis men samtidigt fint ett riktigt minne, det finns också sidor kvar så att jag kan fortsätta albumet.
i kortet till paketet stod det bara; I ett fotoalbum där står tiden stilla..... och tjejernas namn.
Det är en av de absolut finaste sångerna jag vet, gråter varje gång jag hör den. (I ett fotoalbum med Lasse stefanz, lyssna på den tjejer, den är ett självklart val när löftena ska förnyas om så där 30 år)
Sedan sjöng vi singstar, dansade, provade olika likörer, nya drinkrecept vid halv tre så kröp i ner och fick ca 5 timmars sömn.
Tog en potatisgratängsfrukost också innan vi anlände hem.
Så jag är jättenöjd med min kväll, natt, dag, och det otroligt fina albumet.