Kinaklänningar och gaffel däremellan!
tänkte faktiskt drista mig till att beställa dem.
har dock slängt iväg ett mail till dem för att höra om just dessa två ringar funkar att ha intill varandra.
väntar med spänning på svar.
Sitter och funderar på vilken klänning jag ska beställa. Helt förrvirrad.
Cosume design hos Milly skulle inte komma förrän slutet av maj mindre än två veckor innan dagen...Tror inte jag vågar vänta.
Hittade den här idag när jag satt och chattade:
www.millybridal.com.cn/product/342692705-2094... kunde tyvärr inte kopiera bilden.
kan då få den i ljusrosa satin under nr 91 i cholorchart. Ska ändra till en annan spests, och de väldigt silvriga paljetterna ska bort eller ha någon annan färg. Men spetsen är mer "sladdrig" på den här modellen.
Då blir det lite som min tanke med Karena royale med axelband och "sweetheart" neckline
Eller ska jag beställa "karenan" med ändrad neckline, som bilden ovan, från Corals
men då inte få den svagt rosa färgen på satin tyget? Lutar åt ivory-ivory, även om klänningen dom skickade med champagne färgen är läcker.
Corals är dyrare men jag kan få den snabbare hem och förhoppningsvis mer i modellen rätt.
Vad tror ni?
Jag är verkligen helt förvirrad och har lust att lägga ner hela idén. Men inte en enda "färdig" klänning jag tittat på är rätt. Det finns hela tiden något jag stör mig på.
Har tydligen förvandlats till värsta bridzillan också
..råkade vara lite upptagen under större delen av gårdagen, men nu är det igenläst!
*välkommen till nya i tråden!
...och så massor av nickar och igenkännande leenden till hela arsenalen av inlägg sen sist
idag har det inhandlats vigselringar!
vi gick på en butik för att dubbelkolla ringstorleken till fästmannen.
medan han provade ut storlek kikade jag lite i deras ringmontrar - och hittade ringarna som jag visade här i tråden tidigare i helgen! superfina, men gick absolut inte att ha ihop...
slutade med att fästmannen beställde sig en ny ring i titan för 479 kr och jag hittade mig en helt annan ring, till priset av 199 kr, nämligen den här:
bilden är inte den bästa, men ändå.
1700-tal: jag kan fortfarande inte dra i hörnen för att få bilden mindre, hur i hela friden ska man göra egentligen???
Jag har hittat ringen men.. jag måste funera en vecka har inte råd att köpa två och som ni vet så är jag lite velig så det får inte bli två ringar. Men jag glömde ta bild på den idag, Hade ju en bild igår på den jag trodde jag skulle köpa men det blev en annan.
Men din känns som ett klipp så fin!!
sitter och försöker att få igång exjobbsskrivandet..... tiden rinner iväg och det bara står stilla! hur fasen ska jag få ihop det här? åh...
@monarkfjäril: lagom är bäst, tror jag. i min klänning sitter det 4 eller 5 fjädrar (kommer inte ihåg exakt) och jag tycker det är alldeles lagom för att hjälpa till att hålla upp, in och forma. med väldigt mycket fjädrar tycker jag att det lätt blir väldigt stelt och svårt att slappna av och röra sig naturligt. det kan förstås vara så att vissa designer kräver fler fjädrar (beroende på tygmängd, tyngd osv) än andra och det kan också vara en smaksak. men så tycker jag iallafall