Kinaklänningar och gaffel däremellan!
samma typ som brukar vara i underklädestorseletter och liknande. håller upp, håller in, formar och stödjer.
@Skumboll: jag tycker den turkosa. den känns mer barn, på nåt vis. den gröna är fin med, men den får mig osökt att tänka på fjällrävenkånken, tält, blåbärste... och dass. fjällsemester, alltså, för den som undrade
den här tråden alltså! världens bästa när man behöver fly från exjobbs-overload :)
hur fasen skriver man ett exjobb med vetenskaplig rapportering och referering på ett ämne som nästan helt saknar forskning?! bra jobbat, mig..
väntar med spänning på bilder från de senaste klänningslandningarna, de kommer pigga upp!
@awarwen: åh, så tråkigt.. men det vore kul att se den på, väntar på det och hoppas att nästa klänning blir precis som du tänkt dig!
@darling daisy: nja, jag har visserligen skickat ut en enkät, men övrig information blir för godtycklig för att använda. djurskyddsbesöken har jag heller inte så stor användning för; de säger egentligen ingenting som funkar för min frågeställning. dessutom så är det ju ett eget stickprov att myndighetskontrollen; så bara för att man "klarar" ST:s kontroll innebär det inte att man skulle anses ha gott djurskydd om LST kom ut på kontroll.. tyvärr. och ännu mer tyvärr är det att många regioner (travsällskap) inte ens gör sin kvot djurskyddsbesök..
hund och kattetologin här i Skara har fått många bra omdömen, så vitt jag sett och hört (är ju gammal vice ordf. med utbildningsansvar från skaras studentkår). den tycker jag du ska söka - tio hp etologi är ju aldrig fel, även om det är på A-nivå
@miceme: ser ju helt otroliga ut, de där slim-byxorna. men hur i hela friden går man på toa? tror inte jag skulle våga mig på att köpa nåt sånt där på fall att jag då måste klä av och på mig varje gång jag måste pinka