Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Obs, nederkanten på tyllen är INTE finputsad än som ni ser, det här är första "utkastet" med 9 lager tyll...
Jag gillar nog det här bättre men jag vet inte riktigt varför. Ser renare ut tror jag :)
Skumboll: Håller med Miceme om att det kan bli klumpigt med dragspel. Men det ser väldigt fint och välgjort ut (Som allt du gör brukar vara ) Du verkar väldigt duktig på att fixa såna här saker
1700tal: Ja volangdrömmen oj oj ja den är farlig!
Miceme: Vad e det jag ser en ny klänning?? Okej visst är det tre olika du har visat nu medans jag har varit borta. Jag röstar på den du fick idag eller den andra med paljetter. Lilly är iof fin också men tycker du såg jätte vacker ut i speciellt den med paljetter. Är det nästa lördag du gifter dig? Herregud vad spännande!! Jag längtar (vilket du också säkert gör) Men jag älskar när andra gör roliga saker du åker inte iväg direkt ? Vi måste ju få se bilder!!!
Yes det är ju den jag väntat på! Jag ska ta en ride i dagarna och sätta upp speglar i ett av våra större rum så jag kan spatsera lite och känna efter om jag kan få fram ett resultat. Ja tre olika är det, Jag älskar kjolen på den med paljetter men inte paljetterna, hade de varit i annan färg än silver så hade det varit en annan sak.
Japp den 4: är det dags och självklart kommer bilder snarast möjligt! Vi kommer inte åka någonstans förrän i höst, jag gifter mig med en bonde så han måste fixa skörden först Men en weekwnd i Rom ska det bli i oktober och då ska vi bara pussas och äta glass hele tin!