Malin24 skrev 2011-05-10 23:12:14 följande:
Försöker hålla mig ifrån tråden eftersom jag bara blir deprimerad av att min aldrig verkar bli klar "pleating-girl" har ju som ni vet haft den i tre veckor ju utan att göra något...nog med gnäll från mitt håll :) 1700-tal vad fina klänningarna är...älskar nr1...har ju också en förkärlek till "mycket" klänning..gillade den supermyxket!
Men å andra sidan är jag helt övertygad om att din klänning blir HELT fantastisk i slutänden! Faktiskt. Milly lämnar ju mkt att önska när det gäller tiden men de är ju helt fantastiska på sömnad och passform. Och tack, ja ettan den blir näst intill perfekt!
Malin24 skrev 2011-05-10 23:13:02 följande:
Skulle inflika att som ni märker kan jag inte hålla mig härifrån :)
Klart du inte ska hålla dig härifrån, vi saknar dig ju. Och din klänning är ju min favvo! Bortsett från sidenklänningen då...
Junibruden skrev 2011-05-11 07:37:54 följande:
1700-tal: WOW WOW WOW vilka underbara klänningar
tycker absolut bättre om den första... tyckte den andra klänninge hade olika färg på vre och nedre delen, vilket störde mig en aning... Oche fter att först ha sett bilder på den första klänningen så känns den andra som aningen intetsägande...
speciellt övredelen var så otrloigt fin på den första klänningen!! är ju själv inte alls för fluff fluff och skulle själv aldrig orka släpa omkring på det dr släpet, men vilket WOW-reaktion det blir när du stiger in i kyrkan och går upp till altaret i den där klänningen med det där släpet... fast glöm slöjan, den passar inte alls...
nu är det väl då bara volangdrömmen vi vntar på? eller finns det fler? nå jaaaa, i och för sig så hinnr du ju ännu beställa hur många som helst före det är dags för ditt bröllop
Merci! Ja, visst är det lustigt att tvåan helt plötsligt blir intetsägande!
För den får minsann knappt i sovrummet den heller, tar upp nästan lika mkt golvyta som den andra och släpet ligger inte långt efter..
Japp, dividerar med milly just nu på chatten om volangdrömmen. Först skulle hon skicka bilder, sen inte, så var den i princip klar att skickas, nu vill de göra om vissa av volangerna för de inte blev bra. Så hon frågade när jag absolut behövde den och jag sa nästa vecka.