Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Bridetobe2013: Vad fin klänningen blev! Vad roligt att du fick hem en så fin klänning till ett så bra pris! Tror också att du kan få till lite mer fin vidd om du har en till underkjol.
MsIda: vacker klänning, gillar!
Pinki o Skumboll: Usch vad jobbigt att tampas med FK... Om man har tur får man en superbra handläggare och har man otur så får man en skitstövel... Irriterande bara att man inte kan påverka "vem" man får... Det är lite som lotteri!
När min pappa var sjuk i slutstadierna av cancer, så nekades han sjukpenning pga att det saknades något datum på ett läkarintyg. FK menade alltså på fullt allvar att min pappa var fullt arbetsför när han var inlagd på hospise (och dog typ tre månader senare)... (och han hade haft full sjukpenning i ca ett år innan, så det var ju liksom inte nån nyhet att han sökte sjukpenning!)
Pinki: Vad skönt att hjärtat såg bra ut!!!
Själv är jag nu riktigt irriterad på min internetbank. Sitter o försöker betala räkningar och blir utslängd gång på gång pga att sidan inte laddas tillräckligt snabbt. Nu kommer jag inte ens in på bankens hemsida.... Suck, när jag försöker var duktig och fixa sånt här trååååååkigt!