Båda var ju väldigt fina, bra tips, tack :)
101112 skrev 2012-06-17 21:12:53 följande:
Ringen ska sitta på ett halsband för den är jätteliten ist för ett hjärta tex som var vanligt förut att få.
Vet inte vad halsbandet kostar men tror inte de är så himla dyra inte om det är silver pläterat. Men det är ju inga praktiska presenter förutom att han kan använda dem när han blir lite större:o))
Hahaha jaha, då hänger jag med! :) Nja, kanske inte halsbandet i sig, men det kostar ju att få det graverat också tänker jag :P
Darling Daisy skrev 2012-06-17 21:17:33 följande:
Daniiel: Även jag är "allergisk" mot lull-lull o traditionella doppresenter. På vår dotters dop bad vi gästerna ge en gåva till världsnaturfonden ist för vanliga presenter. Det var fint, tyckte vi
Ja, det tycker jag också var väldigt fint gjort :) Något sådant hade jag kunnat tänka mig att göra också, men vi hade nog valt Hjärtebarnsfonden. Vi brukar ge donationer till Hjärtebarnsfonden i våra mor- och farföräldrars namn i julklapp till dom :)
CoG skrev 2012-06-17 21:18:42 följande:
Vår kille är 11 månader och fortfarande blir vi väldigt glada när svärmor skickar med matlådor.
Men då har vi inte haft en bra natt på 11 månader så vi är nog rätt slutkörda :)
Jag röstar för presentkort om det ska vara ngt praktiskt.
Då hittar dom ju lätt det dom själva tycker känns bra att handla.
Eller att du går in på hm eller kappahl (där dom har barnkläder till bra priser) och köper tex 4 plagg men i 4 efterföljande storlekar.
Då växer presenten med barnet ett tag.
Jaha, men fy vad jobbigt för er. Då förstår jag verkligen att ni uppskattar matlådorna :)
Presentkort är bra, men det känns så lite med ett presentkort på 200kr tycker jag. Hm.. kanske inte, beror väl lite på i vilken butik man köper det.
Inga kläder, de har kläder som räcker tills han blir 1år, minst :P haha
CoG skrev 2012-06-17 21:20:36 följande:
Ser nu att ngn tpsat om vetevärmare.
Vi köpt en från coolstuff (ett jättegosigt får) till vår dotter på 8 år
Den doftar också lavendel och är jätte uppskattad.
Jag vet inte om den doftar för mkt för en liten halvåring...men annars kan den ju vara bra att ha senare.
Ja, jag funderar på doften, om det är bra för någon som är så liten. Svårt när man inte känna lukta på den i förväg. Men ja, det går ju alltid spara iofs :)