Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Själv har jag lite haft en liten svacka i bröllopsplanerandet, att jag inte kom i klänningen gjorde att jag fick panik och satte igång någon slags panik bantning och det vet ju alla hur bra det är orkeslös, ständigt hungrig och rätt grinig..så nu ska jag ta det lugnt istället, går det så går det annars lämnar jag in den och syr ut den helt enkelt. Ni märker ju...en vecka har gått och jag har redan gett upp, ingen bra bantare alls..vad är livet utan mat och choklad liksom? Sen att det är mycket annat som strulat har ju gjort sitt till, är mycket förvånad över vad folk (gäster)har mycket åsikter när de ska på bröllop..är det bara jag som upplever det? Hade jag gjort om detta så hade jag inte berättat ngt för någon innan allt är klart så hade folk fått anpassa sig till det bara
Ne fy vilket dåligt (och långt) fredagspepp!! Hoppas det går bättre för er i erat planerande! Snart vänder det nog för mig också!!
Jaså, vad har folk åsikter om då? Blir lite nyfiken för jag har bara folk omkring mig (än så länge) som säger "ja ni gör ju preciiis som NI vill"... Jag var beredd att strida för min vilja... Fast har bara involverat ett par st i familjen och då ytterst lite. Vad tycker de om saker och ting då?