• almostasmile

Tror ni man tröttnar på en sånhär ring?

Hej. Jag är så osäker på om jag kommer att tröttna på ringarna om jag köper sånna här, och om jag kommer tycka det är "larvigt" efter några år. Vad tror ni?

• Svar på tråden Tror ni man tröttnar på en sånhär ring?
  • Miceme

Jättefina ringar! Om man känner sig jättenöjd med sin vigselring när man köper den så har jag svårt att tro att man tröttnar faktiskt, affektionsvärdet stiger ju i den hela tiden också.

• Oniq

..Varför är det ett 'L' på dom?

• Miceme
    Oniq skrev 2011-04-06 07:34:44 följande:
    ..Varför är det ett 'L' på dom?
    Det är ju ett hjärta!! I mina ögon iallafall Skrattande
  • Helena Mikael

Det är hjärtan i mina ögon också :)

Jag tycker också dem var otroligt fina! Och eftersom hjärtat är lite speciellt så tror jag inte ni kommer tröttna på dem. Men det beror ju på hur man är som person också... vet man med sig själv att man är velig och har lätt för att tröttna på saker och ting, så ska man nog tänka en extra gång.
    Annars så kör på :)

Finns ju ingen som säger att man faktiskt kan göra om ringarna lite efter tag också. Följ ditt hjärta :)

• Emblas Mamma

Jagtycker dom är underbara!
    Tycker bäst om hjärtat på den översta nr 1. och bäst om diamanterna på nedersta nr 2. ringen!
    Skulle inte kunna välja!

Men jag tycker du ska ha en sån - lite ovanlig med kan jag tro?
    Men jättefina!!

• awarwen

Jättefina ringar. Klart du inte tröttnar på din vigselring. Skrattande Gillar ettan speciellt. Flört

• helsingebrud

Den översta skulle jag vilja ha!

• prinsessanogrodan

Alla är olika, men om du redan innan tänker att du är rädd att tröttna på dom och tycka att dom är larviga...så kanske det är en hint om att det ändå är fel ringar för dig?
    Jag tycker att dom är fina men jag skulle tröttna och tycka att dom är för puttinuttiga, jag skulle inte välja ringar men hjärtan på, men det är min smak.
    Jag älskar mina ringar och har aldrig tvekat så det är väl det jag utgår ifrån
    Eftersom jag är så förtjust och har  varit så förtjust i mina ringar sedan först stund så kommer jag inte tröttna. Alla har inte sån tur att dom hittar ringar dom blir stormförtjusta i utan det krävs lite funderingar först. Du vet bäst om detta är "dina" ringar. Hur känns det i magen, i hjärtat? Är det "dina" ringar men du är rädd för andras åsikter eller är det mer att du är ivrig att hitta ringar så du "vill" att det ska vara rätt snarare än att det faktiskt är rätt ringar för dig?

• queenelin

Nej, dom är jättesöta! Jag tror inte du tröttnar, och skulle du göra det, big deal! Det är ju inte som att man tar på sig en ring, vilken som helst, varje dag livet ut, det är ju ens vigselring, med all sin mening bakom.

Jag tror desstutom att vi ibland tänker "fel" när vi tänker på hur vi ska bli när vi blir äldre, jag gör det i alla fall. Man tänker liksom att när man är femtio så kommer man se ut som femtioåringar gör nu, och så är det ju inte. Vi kommer att se ut som vi gör nu, skillnaden är att de som är yngre kommer att se annorlunda ut och tycka att vi är hopplöst omoderna. Tittar på på gamla bilder så hade ju faktiskt mormor samma kläder när hon var trettio som hon har idag.

Kör hårt! Ringarna är jättesöta!

Svar på tråden Tror ni man tröttnar på en sånhär ring?