Tror ni man tröttnar på en sånhär ring?
Hej. Jag är så osäker på om jag kommer att tröttna på ringarna om jag köper sånna här, och om jag kommer tycka det är "larvigt" efter några år. Vad tror ni?
Hej. Jag är så osäker på om jag kommer att tröttna på ringarna om jag köper sånna här, och om jag kommer tycka det är "larvigt" efter några år. Vad tror ni?
Har du några ungefärliga priser - blev jätte förtjust i den övre ringen !!
Vill också ha något liknande....
Tack för så många svar!
Det är inte lätt att välja ringar har jag fått lära mig. Men det får nog bli dessa tror jag, ju mer jag tittar på dom, desto mer gillar jag dom. :)
Säger som någon annan: Bara att du nu funderar och visar dig osäker så är risken stor att du kommer tröttna. Sen är sådana hjärtan väldigt vanliga nu.... MEN om du bestämmer dig för att "detta är ringen jag SKA ha" då köper du den :)
En sån här sak ska man inte känna ångest över hm. Lycka till!
Helt ärligt, skulle både tröttna då jag inte skulle falla för dessa ringar alls o så skulle det vara stor risk att fastna
överallt.
Min förlovningsrring är egentligen mer än dubbelt så dyr mot vad jag hade tänkt och ser inte alls ut som jag föreställt mig. Men jag hittade ingen jag fastnade för och tyckte det var jättesvårt. Så provade jag "RINGEN"och det sa verkligen klick! Jag tyckte den var tokdyr och att jag vore galen om jag köpte den.. men alla ringar jag provade efteråt försvann i jämförelsen.. Sambon sa nästan ingenting om det, man jag var ju säker på att han tyckte som jag. Så gick vi och fikade för att tänka. Då förvånade han mig totalt med att säga; Det är ju din ring, det är ju den du verkligen vill ha! Och om priset tyckte han att det svider över det långa loppet, du ska ju ha den på dig varje dag för resten av ditt liv. Nu har jag haft den i 6 månader och blir fortfarande barnslig glad varje morgon när jag tar på den. Jag är jättestolt över den och är 100% säker på att jag kommer vara det för alltid
Med detta menar jag inte "ju dyrare desto bättre" utan att man ska lite på känslan. Hittar du DIN ring spelar det ingen roll om den är daterad eller annorlunda, du kommer aldrig tröttna!
Ja, det skulle vara jättefint!
Nej, den jag frågade om var guldringen som är under hjärtanringen, fast smalare och med diamanterna rakt istället för diagonalt. :)
hej!
med alla dessa hjärtan kanske det kan vara kul att veta att älvan har haft sina ett bra tag och att det är hennes signatursmycke.
Själv har jag och min pojkvän tittat på hennes vågring och jag är förtjust i hennes guldring med treklöver.
Du vet bäst själv om det är "den" ringen så tveka inte på din magkänsla!
har mer eller mindre bestämt mig för deLuxe bling!!