Tror ni man tröttnar på en sånhär ring?
Jag säger som mänga andra, lita på känslan! Om du hittar en ring som du verkligen älskar kommer du aldrig tröttna på den!
Jag säger som mänga andra, lita på känslan! Om du hittar en ring som du verkligen älskar kommer du aldrig tröttna på den!
Min förlovningsrring är egentligen mer än dubbelt så dyr mot vad jag hade tänkt och ser inte alls ut som jag föreställt mig. Men jag hittade ingen jag fastnade för och tyckte det var jättesvårt. Så provade jag "RINGEN"och det sa verkligen klick! Jag tyckte den var tokdyr och att jag vore galen om jag köpte den.. men alla ringar jag provade efteråt försvann i jämförelsen.. Sambon sa nästan ingenting om det, man jag var ju säker på att han tyckte som jag. Så gick vi och fikade för att tänka. Då förvånade han mig totalt med att säga; Det är ju din ring, det är ju den du verkligen vill ha! Och om priset tyckte han att det svider över det långa loppet, du ska ju ha den på dig varje dag för resten av ditt liv. Nu har jag haft den i 6 månader och blir fortfarande barnslig glad varje morgon när jag tar på den. Jag är jättestolt över den och är 100% säker på att jag kommer vara det för alltid
Med detta menar jag inte "ju dyrare desto bättre" utan att man ska lite på känslan. Hittar du DIN ring spelar det ingen roll om den är daterad eller annorlunda, du kommer aldrig tröttna!