• almostasmile

Tror ni man tröttnar på en sånhär ring?

Hej. Jag är så osäker på om jag kommer att tröttna på ringarna om jag köper sånna här, och om jag kommer tycka det är "larvigt" efter några år. Vad tror ni?

• Svar på tråden Tror ni man tröttnar på en sånhär ring?
  • Moster Stina

Eftersom du frågar och funderar som du gör väljer jag att vara ärlig med mina tankar:

Jag tycker faktiskt att de där hjärtana ser rätt daterade ut.

Jaså du gifte dig runt 2010-2011!

Fast så ser ju alla ringar ut på sitt sätt.

Men eftersom jag själv är lite allergisk mot alltför moderiktiga saker, och kräks på att se mig (eller andra) på bild i förskräckliga gamla modekläder tex, så tycker jag så.

Annars är de förstås fina. Men jag tycker att hjärtana ser så där lite sneda och häftiga ut som hjärtan just nu gör överallt. På pynt och påslakan t ex.
    Alltså daterade! Om bara några år ser säkert alla fabriksgjorda hjärtan ut på ett helt annat sätt...

Men lycka till med ditt val av ring!

• 120530

Jag säger som mänga andra, lita på känslan! Om du hittar en ring som du verkligen älskar kommer du aldrig tröttna på den!

• Pinkgrape

Jag tycker den översta ringen var jättefin :)

Som någon annan skrev här ovan, så tror jag inte att du tröttnar på den om du tycker väldigt mycket om den när du köper den och det är ju så att affektionsvärdet lär stiga hela tiden :)

Måste bara säga att jag direkt såg att det var hjärtan ;P hehe

• förlovadflicka

Jag skulle då aldrig tröttna, helt sjukt härligt! 

• majflicka

Jag måste nog säga som ngn ovan att kännder du så nu är nog risken stor du verkligen kommer tröttna.

Sen så har vi ju olika smak...Så svårt att säga. Personligen har jag satsat på mkt klassiska ringar men sådan är också min stil och inte en fråga om rätt el fel :) Generelt tycker jag dock det ligger ngt i att sådant man ska ha länge och lägga ner pengar på (kläder,  skor, ringar...) tjänar man på om man inte följer trender.

Lycka till i ditt val! Skulle du ånga dig längre fram är det ju heller ingen katastrof, det är ju många som ändrar sina ringar

• Humlan66

Jag tror att JAG skulle tröttna iaf, sen är ju inte alla lika.

• förlovadflicka
    majflicka skrev 2011-04-06 14:14:23 följande:
    Jag måste nog säga som ngn ovan att kännder du så nu är nog risken stor du verkligen kommer tröttna.

Sen så har vi ju olika smak...Så svårt att säga. Personligen har jag satsat på mkt klassiska ringar men sådan är också min stil och inte en fråga om rätt el fel :) Generelt tycker jag dock det ligger ngt i att sådant man ska ha länge och lägga ner pengar på (kläder,  skor, ringar...) tjänar man på om man inte följer trender.

Lycka till i ditt val! Skulle du ånga dig längre fram är det ju heller ingen katastrof, det är ju många som ändrar sina ringar
     Snacka om att man är olika, om jag ska köpa något så vill jag att det ska vara något jag tänker "det är här perfekt, fy vad snyggt och unikt", för det är sånt jag inte tröttnar på. Klassiska saker är tråkiga saker enligt mig (alltså om det är jag som har dem) Hade jag haft en klassisk vigselring skulle jag nog tröttna på den direkt! Men så är man ju också estet ;) 
  • Oniq
    Miceme skrev 2011-04-06 07:45:25 följande:
    Det är ju ett hjärta!! I mina ögon iallafall Skrattande
    *haha* Ja, oromatiska paret här såg bara 'L' (pojkvännen sneglade precis på skärmen och frågade varför det var ett 'L')
  • EmmaHenke

Jag skulle tröttna på en sån ring. Känns också som om att hjärtat kommer att fastna i allt...det skulle i allafall jag bli galen på.

• Dejli

Jag hade definitivt tröttnat. Men det är jag det... däremot tyckte jag den allra understa ringen (med tre små stenar på) var jättefin! Jag skulle nog vilja ha bara den som vigselring, och en slät förlovningsring bara, typ som den andra ringen i paret, fast utan hjärtat på.

Svar på tråden Tror ni man tröttnar på en sånhär ring?