Måste tärnorna ha blommor?
Ja, måste tärnorna ha små buketter?
Ser det dumt ut ifall de inte har det?
Hur brukar det vara?
Brudnäbben, ska hon ha blommor?
Ja, måste tärnorna ha små buketter?
Ser det dumt ut ifall de inte har det?
Hur brukar det vara?
Brudnäbben, ska hon ha blommor?
Mjaaa.. jag är lite kluven. Jag vill gärna att allt ska passa ihop och jag vill ju gärna att det ska vara fint. Jag vill inte att det ska bli för mycket, då allt, kläder, hår osv är väldigt enkelt.
Funderar på detta:
Just det Pinkgrape, det var du som skulle ha den helt underbara buketten med fjädrar. Måste fråga var du har köpt eller ska köpa den?? Vill ha en likadan :P härmapa som jag är.. Mina tärnor kommer nog inte ha något som sagt, och blir det att jag ångrar mig kommer dom få en lite bukett vita rosor eller något bara. Men vi försöker hålla kostnader nere så isåfall kommer vi helt enkelt gå till torget samma dag som bröllopet och köpa två buntar rosor. Skära av blad och sånt och sätta ihop dem själva. Har faktiskt köpt lite svarta fjädrar nu som man bara kan sätta i så att det matchar min (eftersom jag ska ha svartvitt i min bukett) så det blir billigt och bra. Tror det blir jättesnyggt med dessutom blir det något mysigt och sitta och pyssla med under dagen eftersom vi inte ska börja göra oss iordning förrän vid fem-tiden eftersom vigslen är vid 21.
Shit! Var inte bra för mig att få den sidan.. Vad mycket fint! Skorna kan man ju bara dö för!!