Inlägg från: queenelin |Visa alla inlägg
  • queenelin

Testbundit brudbukett, vad tycks?

Jag tycker att de stora bladen är fina, gör buketten lite annorlunda! Och så tycker jag de starka färgerna är fina! Speciellt myckt tycker jag om de lite lockiga kronbladen på de orange-färgade rosorna. Jag tycker att det är fint med de vita rosorna i, men det skulle också funka med lite aprikosfärgade till det röda och orangea.

• queenelin

Å

zvartaliljan skrev 2011-04-07 14:17:12 följande:
    Tack, första gången någonsin jag bundit en bukett Lättare än jag trodde det skulle vara...billigt blev det ju iaf...gav 300kr för allt till dessa två buketter...ska ge den stora till min mormor imorgon som ramlat och brutit båda handlederna, båda axlarna och näsan....
    Ånej, stackars mormor!! Hoppas att hon hinner läka ihop till den stora dagen! Min egen mormor är ganska krasslig och har liksom tappat levnadsgnistan lite, jag hoppas så innerligt att hon orkar hänga kvar till oktober då vi gifter oss (hon har lovat att leva tills dess, hon är ganska öppen med döden...). Jag har förlorat både min farfar och morfar de senaste två åren och vill verkligen ha med mormor och farmor.
Svar på tråden Testbundit brudbukett, vad tycks?