• JochD

nehepp..

Blivandes föräldrar hörde av sig för några dagar sedan och meddelade att dom inte kunde komma på bröllopet och det verkar inte som att något av hans syskon (och då även deras respektive) kan komma heller och hans bästa vän kommer vara utomlnads den dagen... 
    Dom bor 100mil härifrån så självklart är ingen av oss sur på dom men det käns ju lite tråkigt eftersom dom vetat om det sedan i höstas (gifter oss 28maj)

Så ja.. det blir väl drygt  15gäster i den ändå hyfsat stora kyrka vi ska vigas i.. 

• Svar på tråden nehepp..
  • JochD

Vi ska ha barn ca 2månader efter bröllopet så dom prioriterar att komma då istället, det kan jag absolut förstå men visst käns det lite tråkig.
    Fler gäster kommer vi inte ta in, vi kommer inte ha någon fest alls utan det är bara vigsel, vilket gör att vi på sätt och vis förstår ännu bättre att dom prioriterar att komma senare.

Ja.. han säger inte så mycket, det är klart att han är besviken men han har en kusin och nära vän som bor inte alls långt härifrån så han kommer komma iallafall.

Tack så mycket jag är rätt säker på det också! 

• JochD

Ja vi vet inte hur vi ska göra just nu faktiskt, vi skulle gentligen gifta oss 6 augusti men när jag blev gravid så bestämde vi oss för att flytta bak datumet lite men nu blir det väl kanske att flytta fram igen då, till slutet av augusti eller hösten.
    så får dom komma och se barnet då i samma veva också, för vi vill ju gärna ha dom här när vi gifter oss.. ja jag vet då inte hur vi ska göra!

• JochD

Nej knapert har dom det inte, det blir bara krångligt, särskilt hans mamma har varit väldigt engagerad och glad över vigseln så jag blev väldigt förvånad när ja fick höra att dom inte skulle komma..

Då är bara fråga, hur långt ska vi flytta fram det, jag tittar lite på datum just nu men vet inte riktigt, jag vill helst gifta mig innan det blir kallt men iaf 1månad efter att barnet kommit (har två sedan innan också) så kanske början på september då... annars hade 1okt blivit en rolig siffer kombination :) 

Svar på tråden nehepp..