Inlägg från: prinsessanogrodan |Visa alla inlägg
  • prinsessanogrodan

nehepp..

zvartaliljan skrev 2011-04-09 23:01:43 följande:
    Så tråkigt...tycker inte 100 mil är mycket att resa för att se sin son/bror gifta sig även om det är utan fest...man kan väl ta ett flyg...jag hade varit rätt sur och besviken om jag varit din blivande...varför kan de inte komma för bröllopet OCH sen när bebisen kommit?
    Annars hade jag funderat på att flytta fram bröllopet om jag vore du...för hans skull då...ta det i samband med dop kanske...eller ha bröllopet mer i närheten av släkten...
    Jag kan också också tycka att de borde kunna komma både till bröllop och till bebisen....och det är väl inget som säger att de måste komma direkt när bebisen kommit? Nog för att det är speciellt att se nyfödda...men varför inte komma till dop/namngivning och till bröllopet? Om ni har dop/nmangivning när lill*n är ett par månader så får dom ju ändå se lill*n  som väldigt liten bebis och då är det nästan ett halvår mellan bröllop och bebis....
    Jag kanske är knäpp men måste dom se lill*n när han/hon är helt nyfödd? Varför inte vänta ett par månader och åka på dop/namngivning om det är aktuellt...då kan dom kanske komma till bröllopet också ju.
Svar på tråden nehepp..