• Pinkgrape

Billiga, rosa tärnklänningar sökes! HJÄLP!

Hade beställt en klänning till tärnorna, men den var helt fel färg och storlek, så den åker tillbaka!

Nu vädjar jag om förslag på BILLIGA (helst under/kring 500kr) LJUSROSA klänningar.
    Alla tips mottages tacksamt!

(Inte axelbandslös och inte för kort dock, men inte hellång)

• Svar på tråden Billiga, rosa tärnklänningar sökes! HJÄLP!
  • Pinkgrape
    BrudiMaj2012 skrev 2011-04-12 17:30:33 följande:
    Tycker att de här var himla söta..
    Vet inte om du tycker att de är för "enkla" dock..?
    www.halens.se/Product/055382
    Plus för att det finns två olika längder att välja mellan.. :)
    Den var faktiskt ganska fin faktiskt, lite osäker på färgen, men att den fanns i två längder var ju jättebra :)
  • Pinkgrape
    nikkihag skrev 2011-04-12 17:29:22 följande:
    Bubbleroom, nelly, det finns ganska mycket beroende på smak o kanske form på tärnor...Du har säkert kollat runt ganska mycket själv redan kan jag tro, annars finns ju alltid ellos o haléns mm.
    Jo, jag börjar tycka att jag kikat runt på de flesta sidorna, utan lycka. Tyvärr. Haha börjar smått få panik!
  • Pinkgrape
    Vilding skrev 2011-04-12 18:37:01 följande:
    Det här kanske är att tänka alldeles för långt utanför lådan men visst hade ni rosa och grönt som färgtema? Den nedersta volangen borde vara lätt att kapa av om den är för lång. Själv tycker jag att den är jättesöt och den smickrar de flesta figurer. Vill man göra den mer rosa så skulle en rosa rosett i midjan vara jättesöt.
    www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection...#product_124845
    Jo, fast vi skippde grönt och gick på bara rosa, vitt och svart. Därför blir den tyvärr lite för grön :/
  • Pinkgrape
    BrudiMaj2012 skrev 2011-04-12 18:38:17 följande:
    Ja, man skulle ju önska att de oftare hade det alternativet, med längder..
    Förstår att det känns jobbigt, är ju jättesvårt att avgöra hur färgerna ser ut irl..
    Hoppas att du snart hittar det du söker!
    Jag kikar själv runt efter klänningar nu, så trillar jag över någon så säger jag till! :)
    Ja, defintivt något som borde finnas som val oftare! :)
    Haha jodu, det är supersvårt och tyvärr är inte utbudet av klädbutiker så pass stort här att man klarar sig med att bara gå runt och kika i butik heller.
    Tack :) Hoppas att du ska finna det du söker också :)
Svar på tråden Billiga, rosa tärnklänningar sökes! HJÄLP!