Billiga, rosa tärnklänningar sökes! HJÄLP!
Jag kommer dock leta vidare efter något som är enklare att returnerna om det skulle behövas. Jag är lite feg :P
Vad tror ni om denna från Indiska, är den för tråkig/vanlig eller skulle den funka?
Behöver en klänning i XS och en klänning i M/L beroende på...
Vad tycker ni om denna då?
www.paulamyo.com/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/festkl%C3%A4nning-shine-i-rosa/?strt=65
Kan ju säga att marsalkarna kommer ha svarta kostymer och rosa slipsar.
Jag kommer ha en vit klänning med svart band i midjan, svart spetsbolero och svarta skor.
Näbben en vit klänning med rosa blommor.
Det blir nog att beställa en Kina-klänning till tärnorna och hålla tummarna för färgen :P
Jag beställde denna klänningen från just denna säljaren, www.dhgate.com/black-strapless-sleeveless-line-white-sash/p-ff8080812a45e0ae012a45ebb11c0a66.html, han har höjt priset en aning bara. Fortfarande fri frakt dock och det är bra, annars brukar frakten från kina vara det som drar upp priset.
Jag skickade en bild med beställningen + skrev mina önskemål om färg, storlek och snörning i ryggen. Jag ändrade mig dock om banden innan jag la beställningen, men hittade inte bilden där jag inte hade ritat dit dom :P Storlekstabellen finns längre ner på sidan, men man kan välja standardstorlekar också.
Det finns ju dock en hel massa kina-sidor med klänningar, så det finns ju en uppsjö att välja mellan :)