• lepaus
    Brud011 skrev 2011-04-13 17:25:57 följande:
    Jag vet jag kollade på dem också, superfina!!! Det var svårt att välja hon har så många som är precis min smak :) HAr du beställt dem?
    Nej, inte än, men så sjukt sugen! :)
  • lepaus
    Brud011 skrev 2011-04-13 17:23:46 följande:
    Å vad roligt! :D Jättekul att kunna vara till hjälp :) Jag blev ju också hjälpt av BT :)
    Hehe nä jag vet, tro mig jag satt lääänge och kollade på många örhängen :P Beställde de första örhängena nu men är lite osäker om de är för stora... :S men går väl att skicka tillbaka och byta i så fall.

Lycka till med valet ;) 
    Hur har det gått? Har du fått dem och blev du nöjd? :)
  • lepaus
    Brud011 skrev 2011-05-15 16:18:55 följande:
    jadå jag fick dem efter typ en vecka och  I absolutely love them!!! :D så himla vackra! såg att de finns nu igen på hennes sida! själv då, beställde du några? :)
    Åh, va roligt att du blev nöjd! Beställde du något matchande halsband eller så? Jag har inte beställt än! Vet inte hur jag lyckas hålla mig från att använda dem om jag köper dem nu ;) Skulle kännas kul att använda dem för första gången på bröllopet, och det är ett tag kvar hehe. Kanske måste be någon gömma dem haha :)
  • lepaus
    Brud011 skrev 2011-05-15 16:40:04 följande:
    nä jag ska inte ha nåt halsband så det blir örhängena och ett armband eventuellt. hehe när ska du gifta dig då? här är det bara 8 veckor kvar... *iiiiiiii* jag går och tittar på dem ibland men SKA inte använda dem innan, man vill som sagt ha dem första gången då :D
    Inte förrän nästa sommar, så det är låååångt kvar! :) 

Be strong, you can do it! (inte använda örhängena innan alltså) ;)
Svar på tråden ÄNTLIGEN hittat örhängena "från mitt huvud"!