Decemberbröllop?
Vad kul med ännu fler nyårsbrudar!!! Själv gifte jag och min man oss på nyårsafton 2010, alltså ungeför snart 4 månader sen och med tanke på det vackra vinterväder vi hade då så var det helt underbart!!!
Vi skickade inbjudningarna redan i augusti för att alla skulle kunna planera in då det är en rätt speciell dag, även de som arbetade inom vården etc skulle få lite tid på sig att ta ledigt. Fick väl lite olika reaktioner på datumet vi valde, några positiva och vissa inte lika positiva....tyvärr...
Färgtemat för oss blev vitt, svart och silver.... ska försöka lägga ut bilderna på dukning etc i mitt galleri men ska försöka beskriva den lite här ändå: vi köpte knoppa lakan från Ikea och hade som dukar, ovanpå dessa hade vi filvriga löpare köpta från myheart.se. Vita avlånga ljusfat med svart sten i och vita små blockljus, allt inhandlat på Ikea....
Hittade jättefina servetter med lite linnekänsla på Vellingeblomman, svarta men vi "piffade" till dom snyggt med silvertryck, tryckte även kaffeservetterna med silvertryck.
Vid 12-slaget på natten kom min bror med en liten överaskning i form av en liten fyrverkerilåda som han hade ordnat fram via en pyrotekniker som han kände. Han hade satt ihop en liten låda med passande fyrverkerier till brorsan endast för detta speciella tillfälle....