• Aniara4

Hjälp mig, ska jag berätta?

Oj oj oj. Det var ingen dåligt jobbig situation! Men nu vet du i alla fall vad du har att förhålla dig till, och han också. Du vet att du kommer att bli ensam med barnet (även om jag antar att han kommer att finnas där och träffa det), men känner ändå att du vill behålla det, då är det rätt för dig.

Man anar att hans nya förhållande inte kommer att bli det lättaste när han samtidigt ska få barn med sitt ex - och jag antar att det är väldigt fult men lite mänskligt att känna en smula skadeglädje när han gått bakom din rygg och träffat nån annan och det förhållandet genast blir ansträngt...? Demon

• Aniara4
    Pufflan skrev 2011-05-04 09:52:37 följande:
    Och vet ni vad hon sa!
    Jag hörde om det där med barnet och jag måste säga att jag tycker att det är onödigt.
    Fatta.
    Hon tycker att det är onödigt med ett barnbarn eller?
    VIlken ärkeidiot! Hade hon haft det minsta anlag för empati och förmåga att se bortanför sin egen nästipp hade hon väl beklagat att du hamnat i en sån besvärlig situation på grund av hennes sons beteende! Om det är något som är "onödigt" så är det väl att gå och ha ett förhållande bakom ryggen på sin gravida fästmö samtidigt som man planerar bröllop! (Även om han inte visste att du var gravid, men han visste väl att ni hade sex eller våldtog du honom  i sömnen?)

Nå, skit i henne, hoppas hon blir en bättre farmor när barnet är fött, men om hon inte blir det har väl barnet förhoppningsvis andra släktingar som kan vara mer stöttande.

Lycka till med allt!
Svar på tråden Hjälp mig, ska jag berätta?